Connect with us

Afaceri

Promovarea corectă a site-ului – pașii de bază pentru începători

Publicat

pe

Într-o lume în care concurența de pe piață este din ce în ce mai mare, iar modurile de promovare sunt atât de diverse, să ai un site nu mai este suficient. Asta pentru că simpla existență a unei platforme online nu-ți garantează faptul că oamenii îți vor vizita pagina și-ți vor deveni clienți. Cel mai important detaliu pentru ca pagina ta web să devină populară este să înveți să-ți promovezi site-ul corect și eficient. Mai ales că sunt mai multe feluri în care poți acționa pentru a deveni cunoscut și apreciat de potențialii tăi clienți.

  1. Campanie de link building

Linkurile de calitate sunt unele dintre cele mai importante elemente în procesul de promovare online, funcționând asemeni unor voturi de încredere acordate site-ului tău. Cu cât site-urile care fac referință către pagina ta sunt mai autoritare și mai populare, cu atât ai de câștigat mai mult. Ceea ce trebuie să faci, este să stabilești parteneriate oneste și relevante, să comunici și să fii deschizi spre schimb de ajutor sau servicii.

  1. Publicitatea

O metodă de promovare simplă, eficientă și la îndemâna oricui este Google Adwords. În schimbul unei sume prestabilite din timp, îți va fi setat publicul țintă. Astfel, această categorie de persoane va vedea reclama ta, înainte ca tu să începi vreo campanie de promovare. De asemenea, pentru o popularitate crescută în mediul online, este aproape obligatoriu să ai o pagină de Facebook. Mai ales că în ultimul timp această rețea de socializare s-a transformat într-un veritabil instrument de promovare. Aici vei putea organiza concursuri cu premii pentru cei mai fideli utilizatori, dar și vei putea beneficia de reclama plătită pentru publicul tău țintă. Dacă faci parte din categoria persoanelor care dispun de bugete mici, ar trebui să te ocupi pe cont propriu de campaniile de promovare. Ar fi bine ca înainte de a începe, să urmezi câteva cursuri gratuite. Acestea sunt puse la dispoziție de Google și te vor ajuta să înțelegi mai bine mecanismele prin care îți poți eficientiza reclamele.

  1. Optimizarea

Optimizarea este practic cel mai important lucru atunci când vorbim de promovarea unui site web. Dacă nu știi cum funcționează motoarele de căutare, un sfat bun pentru tine ar fi să apelezi la servicii SEO, care va avea grijă de acest aspect. Bineînțeles, nu ai cum să ajungi cunoscut dacă nu ești preocupat de aspectul calității. Pentru ca oamenii să se adune pe platforma ta, trebuie să știi să-i atragi cu un produs bine pus la punct și mereu actualizat.

  1. Newsletter

Abonarea la newsletter este o bună metodă de a face bani în mediul virtual, dar și de a câștiga un bun capital de imagine. Campaniile de email sunt o metodă eficientă de promovare, mai ales dacă listele sunt făcute prin metode corecte, iar persoanele abonate și-au manifestat în trecut interesul față de platforma pe care o gestionezi. Este important să alegi o platformă care livrează cu certitudine mesajele în Inbox, la o viteză cât mai bună. Clienții tăi îți vor vizita pagina ori de câte ori pe aceasta vor apărea lucruri noi. În cazul în care noutățile vor fi interesante, ele vor fi distribuite. O altă metodă de promovare sunt comentariile adăugate la forumuri și bloguri (doar relevante, desigur). Pentru a deveni mai cunoscut creează-ți cont pe Twitter și Google+. Această metodă este relativ ușor de realizat. Îți faci un număr mare de prieteni, grupuri, pagini de fani și îți inviți prietenii să se înscrie ca membri pentru a putea împărtăși idei. Cu cât ești mai activ din punct de vedere social, cu atât promovarea site-ului tău va deveni mai eficace.

  1. Promoții și cadouri

Clienții tăi vor rămâne interesați pe termen lung de produsul pe care încerci să-l promovezi, dacă le vei oferi la început ceva gratuit. Poți începe cu o reducere de produs sau poți organiza un concurs pentru cei mai activi vizitatori. Asta îi va face să se simtă prețuiți, dar va oferi și multă valoarea platformei pe care o gestionezi. Toată lumea iubește concursurile și toată lumea își dorește să câștige premii. Cea mai importantă parte a concursului este, evident, ca un număr cât mai mare de utilizatori să se înscrie. Asigură-te că promovezi concursul pe cât mai multe site-uri de profil și pe cât mai multe forumuri.

Acum știi ce ai de făcut. Înarmează-te cu răbdare și perseverență. Mult succes!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Citeste in continuare

Afaceri

Texte de promovare a produselor

Publicat

pe

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă. Acest lucru este valabil atât când vorbim despre un produs nou, cu specificații și caracteristici inovatoare, cât și atunci când vorbim despre produse pentru care cererea este ridicată, dar și concurența este acerbă.

Provocarea este la fel de mare atât pentru un brand cunoscut, cât și pentru o firmă aflată la început.

Și într-un caz și în celălalt, în funcție de buget și scopul urmărit, imaginația și conceperea unei strategii de marketing și conținut cât mai bine puse la punct joacă un rol foarte important.

De ce este scrierea unui conținut de calitate o sursă bună de marketing?

Fie că doriți să promovați un produs, fie că prin promovarea acestuia vreți să vă creșteți notorietatea sau să atrageți clienți în site, care să cumpere și alte produse sau produse similare, descrierea și calitatea textului utilizat în acest scop este foarte importantă.

Nu veți reuși niciodată să convingeți un client, dacă textul utilizat în reclamă este mediocru sau invers, dacă realizați un text de promovare foarte bun, iar produsul nu corespunde sau informația din site, care ar putea interesa este îndoielnică.

Care sunt acele texte pentru promovarea produselor care trebuie avute în vedere de orice vânzător?

O altă categorie de texte, extrem de importante pentru a face vânzare este reprezentată de advertoriale. Fiind o îmbinare inteligentă între reclamă și nevoia de informare, ele sunt de multe ori o sursă semnificativă de trafic. Cu cât autoritatea site-urilor pe care sunt publicate este mai mare și vor avea mai multe vizualizări, cu atât vor crește și șansele voastre de a obține mai mulți clienți interesați. În acest sens, este foarte important să găsiți o agenție SEO sau un copywriter talentat, care să se priceapă să camufleze mesajul publicitar într-un text cât mai incitant și convingător.

O a treia formă de a face publicitate unui produs este reprezentată de realizarea de texte și prezentări interesante pentru rețelele de Social Media. Facebook, Instagram, LinkedIn etc.. Prin postarea de conținut bine gândit și targetat și prin posibilitatea de a fi vizualizate de multe persoane, cărora dacă le place ce citesc și văd acolo pot distribui și share-ui gratuit acele prezentări, vă puteți bucura de o altă sursă importantă de trafic.

Citeste in continuare

Afaceri

Link building România

Publicat

pe

Scopul prezenței online a celor mai multor site-uri este acela de a obține vizibilitate pentru produsele sau serviciile disponibile. Cum această vizibilitate mai bună nu se poate obține fără o poziționare cât mai bună în motoarele de căutare, un rol important în acest demers va reveni strategiilor SEO și de marketing digital.

Oricât de extraordinar, unic și original ar fi din punct de vedere grafic și al structurii un site, fără promovare, un conținut relevant și fără link-uri de calitate către pagini ale sale, succesul său va fi unul limitat. Prezența în mediul online a încetat să mai fie un simplu fapt, iar datorită concurenței din ce în ce mai accentuate are nevoie de strategii din ce în ce mai complexe și mai detaliate.

Ce înseamnă link building?

După cum îi spune și numele procedura presupune construirea de link-uri și face parte din procesul de optimizare SEO off page. Cu alte cuvinte cu cât vor fi mai multe linkuri de o anumită calitate care duc către site sau o pagină a acestuia, cu atât site-ul sau pagina se vor bucura de o reputație sau autoritate mai bună. Aceste timiteri către site sunt extrem de utile pentru a arăta motoarelor de căutare cât de importante și de relevante sunt informațiile prezente pe acel site. Ele funcționează asemeni unor voturi de popularitate.

Vezi si ce sunt advertorialele.

Pentru a obține cât mai multe astfel de recomandări, valoarea conținutului prezent atât pe website-ul, publicația, forumul sau blogul care face trimitere, cât și cea de pe site-ul sau pagina la care se face trimitere trebuie să fie una cât mai ridicată. Utilizatorii finali, cărora li se adresează această informație și care o vor accesa, vor contribui și ei la relevanță prin timpul pe care îl vor petrece pentru a consulta datele.

Având în vedere că sunt foarte multe site-uri care doresc să ajungă cât mai repede în poziții cât mai bune, porcesul de link building a fost întotdeauna un domeniu în care ingeniozitatea și creativitatea și-au dat mereu mâna, nu de fiecare dată în modul cel mai cinstit. Astfel se face că de fiecare dată modificarea algoritmilor de căutare Google au avut în vedere și natura practicilor de obținere a acestor link-uri. Termenul de black hat vizează tocmai acest gen de strategii.

La ce ajută procesul de link building?

Acest demers face parte obligatoriu din procesul de optimizare SEO. Pe lângă aspectul și conținutul unui site, acesta trebuie să facă și dovada că oferă informații utile și relevante celor cărora li se adresează. Astfel cu cât există mai multe link-uri care trimit către site și cu cât acestea vin din partea unor site-uri sau publicații cu mai mare autoritate, cu atât crește și valoarea site-ului la care se face referire. Cu cât site-ul sau anumite informații despre acesta sunt mai accesate, cu atât Google îl va considera mai interesant și-l va duce mai sus în atenția utilizatorilor.

Sursa: Blog SEO Edcora

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment16 ore inainte

În urmă cu 5 ani, frica de el însuși nu îl determina pe Klaus Iohannis să fugă de dezbaterea prezidențială

În urmă cu 5 ani, în 8 noiembrie 2014, făceam o propunere de dezbatatere prezidențială între Ponta și Iohannis, constatând...

Uncategorized21 de ore inainte

Stream Your Dream 5, Vlog Your Way Up: cea mai mare ediție a proiectului, organizată de Samsung împreună cu YouTube Premium, a reunit peste 150 de creatori de conținut

Ediția a cincea și cea mai amplă de până acum a reunit creatori de conținut la început de drum, reprezentanți...

Eveniment2 zile inainte

Despre cele 3,2 milioane de voturi ale lui Klaus Iohannis din primul tur și despre nuclee dure

Din punctul meu de vedere, un premier devine cu adevărat premier abia atunci când apucă să facă și să aplice...

Eveniment3 zile inainte

Mitica de la SRI face pe profesorul

(Preluare Inpolitics): Auzită cîndva de la un frizer: românul e cel mai prost client din lume. Oricît de rău l-ai...

Eveniment4 zile inainte

Deficitele sunt de pe vremea PDL şi erau duble/. Deci asta cu deficitele este marotă pentru cretini.

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

Eveniment5 zile inainte

PROMO/ DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti/ Acuzații penale nefondate asupra unor sefi si politisti locali

Sefi și polițisti locali din Ploiești acuzați de inducere în eroare a organelor judiciare și mărturie mincinoasă, in mod fals!...

Eveniment6 zile inainte

Este o premieră care va face BNR să cheltuie multe zeci de milioane de Euro din rezerva valutară ca să acopere accelerarea deprecierii leului DECLANȘATĂ de Iohannis

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

EvenimentO săptămână inainte

Domnul Predoiu apreciază mai mult decât nenumirea Adinei Florea menținerea ,,operativului” Nicolae Marin (fost DNA)?

Catalin Predoiu, noul ministru al Justitiei s-a pierdut cu firea ieri la preluarea mandatului de la doamna Birchall, pe care...

EvenimentO săptămână inainte

DNA Alba confirmă că s-a infirmat în întregime soluţia de clasare în dosarul proiectelor lui Barna

Sorina Ruxandra Matei revine cu dezvaluiri in EXCLUSIVITATE. DNA: Dosarul penal al proiectelor lui Barna, redeschis de DNA pe 28...

EvenimentO săptămână inainte

INDAGRA 2019: Iridex Group Plastic prezintă soluții specializate pentru domeniul agricol

În fiecare an evenimentul principal al agricultorilor este INDAGRA, unde în fața miilor de participanți sunt prezentate cele mai inovative...

EvenimentO săptămână inainte

Adjuncta DNA, Mădălina Scarlat, a infirmat în întregime a doua ordonanţă de clasare a DNA Alba în dosarul lui Dan Barna, redeschizând dosarul şi dispunând reluarea urmăririi penale

Sorina Euxandra Matei revine cu dezvaluiri in exclusivitate: DNA a redeschis abia săptămâna trecută, luni, 28 octombrie 2019, “dosarul proiectelor...

Eveniment2 săptămâni inainte

SORINA MATEI DA DE PAMANT CU JUDECATOAREA COTOFANA: ” Madam Coțofană este un #FAKE”

Se va întâmpla în câteva zile. La capătul unei sesiuni electorale naționale. Klaus Iohannis va fi reales. Oficial, în calitate...

Eveniment2 săptămâni inainte

Ministerul Justitiei vrea sa secretizeze planurile de cooperare

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Eveniment2 săptămâni inainte

Barometrul asta comandat de EuropaFm a fost platit din banii de reclama la spitale de stat de la Primarie (prin administratia spitalelor)?

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Eveniment2 săptămâni inainte

La americani, nu există incident, shooting, incendiu, atac, operatiune highly classified, scandal, anchetă ca oficialii să nu iasă și sa țină conferințe de presă și să răspundă tuturor întrebărilor

La americani, șeful US Central Command, generalul Frank McKenzie de 1000 de stele, a vorbit 1 oră și 1 minut...

Exclusiv2 săptămâni inainte

153 DE SECUNDE  – Manifestul milenialilor ajunge la Craiova

“Am fost făcut să rezist. Să nu se clintească nimic din mine” “153 de secunde” – teatru contemporan ce documentează...

Știrile Săptămânii