Eveniment
Instituția ar trebui să manifeste atenție sporită cu privire la echipamentele pe care le achiziționează pentru proprii angajați – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 2 săptămânipe

De la Maica Stareță citire: ,,Nu-mi place minciuna. Poate e și un defect profesional că reușesc să o identific imediat. Nu-mi place să spăl vase”.(Se lăuda dânsa într-un articol din Adevărul.ro)
În continuarea Serialului, în acest episod vă vom dezvălui cum se fură ,,legal” cu acte. Și cum suferă de ,,cataractă intelectuală,, persoanele cu atribuții de decizie din Penitenciarul Ploiești!
Special pentru Maica Stareță! De la Nașu să trăiască!!!
Conform Legii : ,,Crearea de plusuri în gestiune prin mijloace frauduloase constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă. Dacă mijlocul fraudulos constituie prin el însuși o infracțiune , se aplică regulile privind concursul de infracțiuni.”
În Procesul Verbal de inventariere Maica Stareță ne propoduiește , ca să dovedească ,,corectitudinea și integritatea” inventarierii, cum Zâna Nașa a declarat, dar nu de la începutul activității de inventarierii , citez:
,,La începerea operațiunii comisia a solicitat o declarație de inventariere d-nei ag. Deacu Mihaela care a susținut că ”la data de 23.03.2020 comisia de inventariere nu a inventariat și obiectele de inventar, eu am semnat lista în necunoștință de cauză (crezând ca lista cu alimente e în dublu exemplar)”. (Anexa 1)
Bine! Am înțeles! Și continuarea…..?
Maică Stareță! Ce ați făcut cu această declarație? Fiind vorba de ceva ,, necurat” ce demersuri ați întreprins? Ați sesizat în scris directorul?
Ați sesizat faptul că inventarierea lui Polifrone Ciprian nu s-a efectuat conform prevederilor legale! Că de fapt , așa zisa inventariere a fost o ,, Înscenare”? La concluzii ați făcut precizări???? Nuuuu! Păi asta e complicitate clară!!!
Dumneavoastră, ca funcționar public, aveați obligația să precizați la concluzii în Procesul Verbal de inventariere și să sesizați directorul.
Nu ține! Că nu ați știut!Că nu ați văzut! Salariul pe 10 știți să-l luați! Iar evenimentul s-a discutat în ședințele de comandă.
Nu trebuie să ne credeți! Dar ne-am fi dorit, să nu avem motive să scriem despre dumneavoastră.
Dar documentele nu ne lasă să nu aratăm că faceți parte din acestă Mafie! Foarte trist, dar adevărat!
DESPRE CUM A FĂCUT MAICA STREȚĂ INVENTARIEREA FAPTICĂ
Din cele 77 repere cu obiecte de inventar înscrise în Listele de inventariere întocmite de Maica Stareță, o să ne referim doar la câteva, pe cele mai grave le lăsăm spre studiu organelor de cercetare penală.
În procesul verbal maica propovăduiește cum a făcut dânsa inventarierea conform prevederilor legale și anume:
,,Comisia a inventariat totalitatea bunurilor, elementelor de activ existente în spațiile alocate acestei gestiuni, respectiv: biroul reponsabilului popotă, sala de mese, spațiul de preparare a hranei, camera 1 depozit (beci), camera 2 (beci).”
Păi! Maică! Stareță! Ai început bine și sfârșești Prost! De ce?
Nu ai respectat prevederile legale art 35 alin 2 din HG 1846 din 2010 conform căruia ,, bunurile aflate în magazie se înscriu separat în lista de inventariere de cele aflate în folosință”. De ce ???
Astfel, că nu ai întocmit listele de inventar cu bunurile din biroul responsabilului popotă, deși afirmi că ai făcut inventarierea în biroul responsabilului popotă? De ce ???
La fel pentru sala de mese și spațiul de preparare al hranei? De ce ???
NU ai respectat prevederile legale art. 32, din H.G. 1846, din 2010 conform căruia ,,listele de inventariere se întocmesc pe locuri de depozitare“. De ce????
Astfel, ai amestecat bunurile din folosință (sala de mese și sala preparare) unde se afla numai veselă achiziționată de doamna C.C.( confirmă și contabilul șef în declarația dată la Poliție) cu bunurile din Depozit Beci , unde se afla depozitate vesela achiziționată de Penitenciar începând cu data de 27.07.2019, bunuri noi depozitate în cutii sigilate.
Ce ai făcut Maica Stareță împreună cu comisia????? Dacă erai preacurată și nevinovată, de ce te-ai dat cu Regina??? ,,Te-a făcut Regina” cum a vrut ea! Este de admirat! Tu le tragi și ea scapă, căci ea nu a semnat nimic!!!
- Întâi ați cerut Listele din Financiar cu înregistrările din Contabilitate!
- V-ați documentat ce bunuri lipsesc!
- Ați identificat bunurile lipsă cu bunurile asemănătoare aduse de doamna CC!
- După care ați întocmit Anexa Lista de inventariere cu plusuri, dar fără bunurile doamnei CC de care aveați nevoie!
- Mai mult, nu v-ați mulțumit doar cu rezolvarea înregistrărilor din contabilitate! Ați urmărit să dați drumul la popotă și pentru că mai aveați nevoie de bunuri, v-a venit ideea creață să cereți documente de proveniență ,pentru că știați că nu avea. Că doar ați opisat documentele personale și ați sustras aceste Facturi, ca să fiți siguri că nu le are.
Rezumat:
Rețetă clară de furt al bunurilor proprietate privată aparținând C.C.
Să revenim la falsificarea inventarierii………
În listele de inventariere Maica Stareță a trecut nr.crt. 1 și 2 , ca fiind în folosință în Popota unității 2 bucăți Aragaz Zanussi.
Păi! Ce-ai făcut Maică Stareță ? Păcătuiești?
De ce le-ai trecut în Listele de inventariere dacă nu le-ai găsit Faptic în Popotă? Nu-ți e frică de Dumnezeu, să minți?
Doamna contabil șef a declarat la Poliție , despre faptul că la data inventarierii nu se aflau în Popotă bunuri din Vechea Gestiune.
Chiar și în Procesul verbal este notat , citez:
Din gestiunea ”Obiecte alimente Responsabil popotă”, responsabil Ag. Deacu Mihaela, obiectele “Aragaz Zanussi”, în număr de 2 bucăți, nu au fost identificate în spațiile supuse inventarierii, dar prin nota de colaborare nr. 28830/23.06.2020 (Anexa 2), serviciul logistică declară că acestea se află în incinta unității, la baza postului de pază nr. 1, îndeplinind condițiile de casare fiind propuse pentru casare conform Anexei 5.
Păi! Maică Stareță! Cum facem inventarierea? Pe încredere!
Ai trecut cele două bucăți Aragaz Zanussi pentru că așa a declarat Logistica? De ce nu te-ai deplasat la locul indicat și să le identifici? Așa prevede procedura legală! Nu că zicem noi!!!De fapt ai ascuns cu intenție lipsurile pentru a nu se vedea bunurile furate de Mafie.
(,,Ca o paranteză și precizare , Vechea Gestiune cuprinde bunurile achiziționate de Penitenciar până la data preluării Popotei de doamna C.C., adică înainte de mai 2019. Bunuri care nu existau decât pe hârtie și care a motivat sesizarea către Directorul Brânzan a doamnei C.C.”)
Revenim la minunile din inventariere……
La nr.crt 11 a trecut COMBINA FRIGORIFICĂ stoc faptic 1 buc. Maică! Ai găsit-o fizic în POPOTĂ , ai identificat-o , avea marca înscrisă cea din Contabilitate? Pentru că în bucătărie se afla COMBINA BOSCH , pe care după nenumărate refuzuri, inclusiv de la dumneavoastră și după sesizări la ANP persoana prejudiciată a recuperat-o în data de 11.01.2021 PV B2 20370? După aproape 1 an de zile!!!!
Maică! Stareță! Dacă nu ai găsit-o , de ce nu ai trecut-o în listele de inventar ca lipsă?
Unde este Combina cumpărată de Penitenciar????
Ciocul mic și joc de gleznă ??? Nu mai ține, pentru că miroase rău de tot a penal!!!
La nr.crt.14 în Listele de inventar a trecut curățitor legume stoc faptic 4 bucăți , stoc scriptic 2 bucăți și a rezultat un plus de 2 bucăți.
Într-adevăr doamna C.C. a cumpărat de la Ikea 4 bucăți curățitor legume, dar a vrut să doneze Penitenciarului doar 2 bucăți conform Contractului de sponsorizare.
Dacă doamna C.C. a donat doar 2 bucăți ca să fie înregistrate în Contabilitate, de ce i le-ați luat și pe celelalte 2 bucăți, ca plus de inventar? Cu ce drept? Așa ați vrut voi? V-ați învățat să furați de la stat!
Că voi sunteți Mafia! Și ați crezut că și furatul de la privat merge!
Surpriză!!!!!
Nu merge că doamna CC a depus plângere penală pentru furt!
Ia să vedem! Maică Stareță! Vrăjeala cu furculițele !!!!!
De unde a rezultat plus 18 buc la Nr.crt. 25 Furculițe inox, când
Penitenciarul a achiziționat doar 24 buc în data de 27.07.2019, la prețul de 6,12 lei ?
Au făcut pui? Ziceți-ne și nouă, cum ?????
Din Listele de inventariere II la nr.crt 13 sunt trecute Furculițe – 10 buc la preț de 1,69 lei achizitionate în data 16.12.2013 și care sunt depreciate și scoase din folosință la data 02.06.2020- conform Tabel Casare.
Maică Stareță! Dacă erau depreciate, de ce ne induci în eroare? Tot nevinovată te dai???
De ce nu le-ai trecut pe o listă separată, așa cum prevede Legea, cu Obiecte de inventar depreciate?
Noi știm! Nu ieșeau socotelile Mafiei! Furculițele bune au ajuns la cine trebuie! La Popotă erau câteva ruginite, de 7 feluri, de parcă au fost primite de pomană.
La nr. crt. 15 a trecut în Listele de inventar ,căci a identificat, nu știm în care din cele 5 locații ale Popotei , circa 55 linguri INOX , iar la nr. crt. 17 trecut a trecut 40 linguri INOX. Deci un total identificat și numărat, așa cum spune Maica Stareță, de 95 linguri Inox.
Și stați! Că nu am terminat! Și în celălalt Tabel la nr.crt.28 a trecut că a identificat încă 44 buc Liguri Inox.
Total general 139 linguri Inox.
Maică! Stareță! Ați făcut febră la mână, tot numărând atâtea linguri. Poate în Vis! În realitate așa ceva nu s-a întâmplat.
Cum este posibil așa ceva????
Maică Stareță dă-ți cu reveneală !!!
Fizic erau 24 linguri inox Ikea înfolosință și 24 linguri inox cumpărate la 27.07.2019 de Penitenciar,care la momentul inventarierii se aflau în magazia Beci în cutiile originale ,nedesfăcute.
Concluzia, Maică Stareță ,este că s-au furat 91 de bucăti linguri din Patrimoniul Penitenciarului și 24 linguri proprietatea privată a doamnei C.C. Furt pe care l-ați acoperit prin documentele întocmite de dumneavoastră.
Maică Stareță! Deci cum stați cu integritatea???
Întrebare : Ați sesizat directorul despre faptul că Deacu Mihaela , persoana care a luat în primire prin inventariere de la comisia din data de 23.03.2020 condusă de Polifrone a afirmat prin semnătură, că nu a fost prezentă la inventarierea din 23.03.2020?
Cum a preluat gestiunea popotă fără să fie prezentă? X –files!
De ce a semnat de luare în primire?
Ce măsuri ați întreprins vis a vis de această afirmație?
Au zis Mafioții Italieni că vin la instruire, că nici ei nu au avut atîta imaginație infracțională. Cică plătesc masa instruirea și cazarea, doar să spuneți când sunteți liberă!
Uite cum ai dat cinstea pe rușine..și mai avem un episod, că de… era prea simplu…(Cerasela N.).
Temă pentru acasă:
În temeiul prevederilor Legii contabilității nr.82/1991
Art 34
Comisia de inventariere are obligația să stabilească starea fizică reală a bunurilor inventariate
În acest scop, comisia de inventariere procedează la examinarea fiecărui bun în parte și face propuneri de declasare și casare pentru cele care nu corespund dispozițiilor tehnice în vigoare.
În cazul bunurilor uzate fizic înainte de expirarea duratei normate de funcționare /utilizare și care nu mai pot fi folosite conform destinației pentru care au fost create, comisia de inventariere face o mențiune în acest sens în procesul-verbal de inventariere, în vederea efectuării cercetării administrative pentru stabilirea cauzelor și răspunderilor
Art.36
Pentru bunurile depreciate, inutilizabile sau deteriorate ….. se întocmesc liste de inventariere separate.
Art.54
Pentru diferențele constatate , respectiv: plusuri, minusuri, deprecieri sau pagube determinate de expirarea termenelor de prescripție ori de alte cauze, comisia de inventariere solicită note explicative de la cei răspunzători.
Iti recomandam
-
Noi informații despre combinațiile pe care le mai fac băieții deștepți din Poșta Romană/Incearcă să trimită pe fentă DNA-ul care investighează achizițiile acelor pachetomate – Ziarul Incisiv de Prahova
-
De ce sunt rafturile metalice o soluţie ingenioasă pentru garajul tău?
-
„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Cum să obții un credit rapid fără anaf
-
Încep calificările naționale pentru Campionatul Mondial de Esports de la Iași
-
XPG lansează sursa CYBERCORE II certificată ATX3.0 Platinum și PCIe 5.0 ready
Eveniment
Noi informații despre combinațiile pe care le mai fac băieții deștepți din Poșta Romană/Incearcă să trimită pe fentă DNA-ul care investighează achizițiile acelor pachetomate – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 1 minutpe
martie 31, 2023
Azi, s-a incearcat, din nou, in afara legii, eşalonarea la esalonare fara nicio baza legala, a unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul operator Veolia Energie, aferentă plăţii subvenţiei şi unor diferenţe de costuri din ultima parte a contractului, in sedinta Consiliului Local Ploiesti!
In fapt, cu „gurita” lui de „aur”, edilul Andrei Volosevici, a recunoscut in clar: falsurile în înscrisuri, evidenta contabila denaturata, totul in favoarea firmei sale de „suflet” – VEOLIA.
Citam din memorie „cuvantarea” mincinoasa din sedinta CL a Faraonului PSD, „cuvantare” care a incercat sa pacaleasca iar consilirii locali, „cuvantare” cu conotatii penale:
ALBA NEAGRA CU LEGEA
„Discutia se poarta de suma si daca se acorda sau nu reesalonare…”
„Ca sunt 48 de milioane care trebuiau trecuti sau nu mai mult sau mai putin ca arierate nu are nicio legatura cu aceasta situatie cu proiectul pe care il discutam”.
Din fericire, pentru LEGALITATE si/sau pentru toti conislierii, proiectul a fost prorogat la initiativa viceprimarului PNL, DANIEL NICODIM.
Din raportările la Finanțe de plati restante de 114 milioane și…după „tipaturi” s-au diminuat in FALS și raportat eronat doar 34 milioane. Firma de suflet Veolia spune clar în Acordul de eșalonare că restanțele sunt acum de 97 255 191,33 lei și acceptă plata de 48 522 428,33 lei in perioada aprilie 2023 februarie 2024. Diferența de 48 732 763,10 lei face obiectul unei altei eșalonări.
Că hotărârea de consiliu local are o problema in sensul că a fost adoptată în 10 februarie și consilierii au aprobat aplicarea ei cu 1 februarie, adică retroactiv cu 10 zile, asta este o alta problema
Nu a făcut obiectul procesului tariful majorat de 605.22 majorat fata de 462,58 lei ambele fata TVA. Implicit se recunoaște suma de 97 255 191, 38 lei care este reală dar neinregistata contabil. De ce? Fals în înscrisuri, evidenta contabila denaturata.
Reamintim ca, evidenţa contabilă a municipiului Ploieşti, urmare a constituirii în mod eronat de provizioane, fără prevedere bugetară şi fără bază legală este denaturată cu buna stiinta de catre edilul Andrei Volosevici si gasca sa. Situaţiile financiare anuale prezintă date nereale şi bugetul local al municipiului Ploieşti aprobat pentru anul 2023 nu respectă prevederile legale în materie, respectiv Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art 14,62-63 etc., plăţile restante raportate sunt greşit transmise, aflam dintr-un mail primit de edilul Andrei Volosevici.
Provizioanele reprezintă instrumente financiare ce se constituie pe seama unor cheltuieli anticipate şi previzibile, necesare pentru a acoperi sume de bani ce vor acoperi cheltuielile. Acestea asigură stabilitate financiară şi reprezintă un instrument contabil legal şi sigur pentru a avea lichidităţi şi disponibilităţi băneşti pentru numeroase situaţii destabilizatoare.
Provizioanele pentru litigiile instituţiilor publice reprezintă acea categorie de provizioane pentru a dispune de lichidităţi în cazul declanşării sau pierderii unui proces pentru o speţă care le vizează, ori în acest caz constituirea provizioanelor este fictivă, fără prevedere bugetară şi nelegală.
In raportul de specialitate al Directiei Economice s-a precizat, in clar, obligațiile de plată restante către Veolia cu ocazia inventarierii anuale in sumă de 114.097 866, 28 lei. Diminuarea provine din constituirea de provizioane fara prevedere bugetară și fără baza legala in sumă de 66 676 338,91 lei. Procesul aflat pe rol între Prefectul Jud. Ph. si Consiliul Local Ploiesti avand că obiect anulare HCL nr.60/ 10.02.2022 are că soluție pe scurt: anularea in parte a HCL 60/2022 cu privire la data intrării în vigoare a actului administrativ, respectiv 01.02.2022.
Chiar daca anumite trompete (mai mari sau mai mici) au incercat, in zadar, sa discrediteze pe directorul economic Nicoleta Craciunoiu, cunostintele vaste de economie, profesionalismul si legea penala fac in zadar aceste zbateri.
Azi, se incearca, din nou, in afara legii, eşalonarea la esalonare fara nicio baza legala!
Aşa cum rezultă din Anexa nr. 1 ACORD DE EŞALONARE soldul restant al facturilor emise este de 97.255.191,33 lei, sold care nu corespunde evidenţei contabile a municipiului Ploieşti., soldul fiind denaturat în mod intenţionat cu înregistrarea de provizioane în suma de 66 .676 338, 91 lei fără prevedere bugetară şi fără bază legală, în baza unor Referate şi Informări, pentru care mi se refuză punerea la dispoziie.
Suma de 48.522.428,33 lei propusă eşalonării din prima etapă nu corespunde datelor din evidenţa contabilă, respectiv sumă restantă de 31.008.168, 15 lei.
Diferenţa de 48 732 763, 10 lei precizată în Acordul de eşalonare, Anexa nr. 3, reprezintă facturi emise în baza H,C,L, nr, 60/2022, neînregistrate în evidenţa contabilă. Există şi facturi de penalităţi emise pentru suma de 429.316, 06 lei , neconfirmate la plată.
În calitate de ordonator principal de credite, primarul în funcție Andrei Liviu Volosevici, a semnat o parte din Ordinele de plată reprezentând cotă arierate ex. OP nr. 2552, din 06.12.2022, în sumă de 5.549.000 lei, OP nr.2360, din data de 03.11.2022 în sumă de 4.211.830 lei, fapt ce demonstrează că a avut cunoștință de situația financiară dezastruoasă în care a ajuns Municipiul Ploiești în anul 2022.
Pentru anul 2023, situaţia prevederii bugetare şi a plăţilor eferente cap.81.02.06 -40.03 subventii energie termică. se prezintă astfel:
- Prevedere 2023 – 57 600 000 lei
- Plăţi SC TERMO Ploieşti 047 507, 01 lei
- Plăţi SC VEOLIA 3 530 000 LEI
- Facturi emise de către SC TERMO Ploieşti neachitate 4 453 508 lei
- Rest prevedere bugetara 5 568 984,99 lei din care trebuie plătită factura lunii martie 2023 catre SC TERMO Ploiesti, prevedere estimată ca insuficientă.
- Cu privire la prevederea bugetară privind eşalonarea parţială a soldului de 48.522.428,23 lei, astfel cum rezultă din art.1 Acord Eşalonare, eşalonată în anul 2023 in sumă de 417. 942, 56 lei şi diferenţa de 9.104.485,67 lei în anul 2024, nu există prevedere bugetară în bugetul local aprobat pentru anul 2023.
- Prin acordul de eşalonare se precizează că suma din Anexa nr.3 de 48 732 763, 10 lei, eventuala eşalonare a soldului nr. 2, să facă obiectul unui acord ulterior.
- Consiliul Local Ploieşti a aprobat prin alte hotărâri de consiliu local eşalonări la plată şi nu au fost respectate graficele de eşalonare privind plăţile, atrăgând penalităţi de întârziere şi cheltuieli de judecată suplimentare.
S-a procedat la înregistrarea în evidenţa contabilă şi la raportarea plăţilor restante şi a arieratelor către D.G.R.F.P. Ploieşti, lunar (ponderea semnificativă o reprezintă datoriile către SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL) şi la plata cotei de 5% calculat la soldul lunii anterioare.
Înregistrarea în evidenţa contabilă până la data de 30.09.2022 a fost făcută având la bază facturile emise, serviciile prestate fiind confirmate de către salariaţii R.A.S.P. Ploieşti care acordă viza de certificat în privinţa realităţii, regularităţii, legalităţii.
Lunar, conform evidenței contabile, s-a raportat și depus la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești „Situaţia Plăți Restante” și „Situația Centralizată a Arieratelor Bugetului General al Unității Administrativ–Teritoriale”,
Cu ocazia inventarierii anuale s-a transmis către S.C Veolia Energie Prahova S.R.L extras de cont privind obligațiile de plată neachitate în sumă de 114.097.866,28lei, S.C. Veolia Energie Prahova S.R.L. confirmând obligația de plată de 114.873.443,33 lei, diferența reprezentând penalități calculate ulterior.
În data de 20.12.2022, Direcția Economică a primit de la Direcția Administrație Publică, Juridic–Contencios, Achiziții Publice, Contracte, Serviciul Juridic– Contencios, Contracte, Adresa nr. 2055/20.12.2022, prin care se aduce la cunoștință faptul că: „pe rolul Tribunalului Prahova se află înregistrat Dosarul nr.2790/105/2022 având ca obiect anulare act administrativ H.C.L. nr.60/10.02.2022. În data de 14.11.2022 instanța s-a pronunţat în sensul că a dispus anularea în parte a H.C.L. nr.60/10.02.2022, cu privire la data intrării în vigoare a actului administrativ, respectiv 01.02.2022.”
Procesul este între Prefectul Judeţului Prahova în calitate de reclamant și Consiliul Local al Municipiului Ploiești în calitate de pârât, nu U.A.T. Ploiești/Primăria Ploieşti și S.C. VEOLIA Energie Prahova S.R.L. (Cerasela N.).
Eveniment
„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum O zipe
martie 30, 2023
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”, preciza intr-un punct de vedere celebrul avocat George Botez, consilier local, care a reactionat la infractiunea edilului de eliberare din functia publica a directorului de la Directia Economica, Nicoleta Craciunoiu.
Reamintim si REITERAM ca, Nicoleta Craciunoiu a avut 28 de ani de activitate cu calificativul F Bine, din care 25 pe postul de director. Si, vine un „neica nimeni” care merge mai mult clatinat de BACHUS si isi bate joc de lege si de oameni.
Ca sa vedeti „frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edil, va atasam ce a putut mentiona in dispozitia nr 1629 de ieri, edilul nostru care a dorit sa „scape” (ILEGAL!!!) de persoana care a asigurat legalitatea in primarie:
La „motivele” invocate in destituire, gandirea edilului Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – a mentionat si adresa Directiei Economice nr 608/24.03.2023, pe care o atasam pentru lamurirea tuturor „aburilor” acestuia si pentru informarea cititorilor:
„Direcţia Economică
Nr.608/24.03.2023
Către,
CABINET PRIMAR
Ref: Adresă nr.39/23.03.2023
Având în vedere Adresa nr.39/23.03.2023, comunicată prin salariatul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ în data de 24.03.2023, ora 8.15, cu termen de răspuns 24.03.2023, ora 13.00, vă aduc la cunoştintă următoarele aspecte:
1.Documentele supuse C.F.P.P. cu semnătura directorului economic sunt înscrise şi înregistrate atât manual, cât şi in format electronic, astfel în anul 2022 înregistrate manual sunt 2322 operaţiuni, la care se adaugă operaţiunile de intrări-ieşiri înregistrate manual pentru 3987 operaţiuni.
Vă informez că nici Strategia lui EISENHOWER şi nicio altă strategie, pornind de la urgenţă şi importanţă, aplicată în plan profesional nu rezolvă răspunsul la adresă in termen de 4 ore si 45 minute, dat fiind volumul mare de documente şi registrele existente atât la nivelul Direcţiei Economice, cât şi la nivelul celorlalte direcţii din Primăria Ploieşti. Am solicitat prin email sprijinul serviciului Resurse Umane, Organizare si Administrativ, email ora 11.01, privind xeroxarea registrelor, ca apoi să le semnez pagină cu pagină şi să le ştampilez “conform cu originalul”.
Organele de control, de cercetare penală, de audit, solicită documente cu precizarea unui termen exprimat in zile, nu ore, aşa cum îmi solicitaţi astăzi.
Precizez că în repetate rânduri mi s-a solicitat, în scris, la ora 16.15, 16.30, rezolvarea, soluţionarea unor situaţii, uneori nelegale, pentru a 2 -a zi la ora 10.00, 12.00, iar în zile de sâmbătă întocmirea de rapoarte de specialitate în câteva ore şi transmiterea acestora de la domiciliu, neavând acces la documentele instituţiei şi în absenţa salariaţilor care ţin evidenţa contabilă în domeniul respectiv sau semnarea în zile nelucrătoare de documente la ora 22.00, fără finalitate, deoarece instituţiile statului, respectiv Trezoreria Ploieşti nu efectua operaţiuni de plăţi la miezul nopţii în zile nelucrătoare.
2.Transmit copie Raport audit nr. 168/08.12.2022 elaborat de auditorii publici în urma misiunii de audit efectuat în perioada 20.10.2022 – 23.11.2022, trasmis Direcţiei Economice sub nr. înregistrare 27/26.01.2023, pentru care nu am cunoştinţă de data intrării în cadrul Direcţiei Economice, repartizare, soluţionare, etc.
Am luat cunostinta de acesta în data de 24.04.2023, ora 9.00.
Perioada auditată este 01.01.2019 -30.06.2022.
Aspectele negative nu sunt rezultatul nerespectării prevederilor legale de către directorul executiv al Direcţiei Economice sau de către salariaţii Direcţiei Economice.
Conform Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Situaţiile Financiare aferente anului 2022, potrivit standardelor de audit, efectuarea auditului financiar sau auditului performanţei se va efectua in anul 2023, astfel sunt in imposibilitatea punerii la dispoziţie de extrase din Rapoartele de audit financiar ale Curţii de Conturi pentru anul 2022.
- Pentru registrele în format electronic se impune solicitarea sprijinului celor 2 firme de prestări servicii in domeniul I.T. şi serviciului informatică al instituţiei, având în vedere faptul că evidenţa contabilă la nivelul entităţii este condusă cu ajutorul programelor informatice care asigură prelucrarea, înregistrarea în contabilitate conform reglementărilor contabile aplicabile, inclusiv circuitul documentelor.
- Solicit să mi se pună la dispoziţie Fişa de post, atribuţiile salariatei Pelin Ioana Otilia de la angajare şi până în prezent şi să mi se comunice dacă a îndeplinit şi îndeplineste condiţiile de acordare a vizei de C.F.P.P. cu privire la vechime, studii, experienţă profesională etc. având în vedere ca am atras atenţia asupra acestui aspect în nenumărate rânduri şi serviciul resurse umane, organizare , administrativ a refuzat să îmi pună la dispoziţie aceste documente, sub pretextul că: sunt date cu caracter personal.
Nota explicativă privind neducerea la îndeplinire a atributiilor de către Pelin Ioana Otilia , atribuţii din Fişa de Post insuşite de către aceasta în calitate de şef serviciu buget-împrumuturi şi documentaţia aferentă trebuie solicitate salariatei Pelin Ioana Otilia. Arhivarea documentelor, corespondenţei privind activitatea specifică serviciului buget-împrumuturi se face la nivelul serviciului buget-împrumuturi. Acordarea vizei de C.F.P.P. de către alţi salariaţi a fost pentru a nu bloca activitatea instituţiei.
Nu am refuzat şi ignorat sarcini de serviciu urgente fiind conştientă că sunt importante, dar nici altele fără finalitate dispuse fie verbal sau în scris, de teama repercursiunilor în ce mă priveşte având ca scop sesizarea comisiei de disciplină şi destituirea din funcţie, aşa cum rezultă din declaraţiile din cursul anului trecut in cadrul conferinţei de presă.
Vă aduc la cunoştinţă că am dreptul la un loc de muncă lipsit de acte de hărţuire morală şi prin urmare refuz să fiu supusă in mod continuu hărţuirii morale la locul de muncă.
Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Cerasela N.).
Eveniment
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 2 zilepe
martie 28, 2023
Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul operator Veolia Energie, aferentă plăţii subvenţiei şi unor diferenţe de costuri din ultima parte a contractului. În funcţie de tariful care se aplică, datoria ar putea ajunge la o valoare aproape dublă, aflam cu stupoare de la trompetele si/sau presa de casa a celebrului nostru edil, Andrei Volosevici.
Evidenţa contabilă a municipiului Ploieşti, urmare a constituirii în mod eronat de provizioane, fără prevedere bugetară şi fără bază legală este denaturată cu buna stiinta de catre edilul Andrei Volosevici si gasca sa. Situaţiile financiare anuale prezintă date nereale şi bugetul local al municipiului Ploieşti aprobat pentru anul 2023 nu respectă prevederile legale în materie, respectiv Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art 14,62-63 etc., plăţile restante raportate sunt greşit transmise, aflam dintr-un mail primit de edilul Andrei Volosevici.
Provizioanele reprezintă instrumente financiare ce se constituie pe seama unor cheltuieli anticipate şi previzibile, necesare pentru a acoperi sume de bani ce vor acoperi cheltuielile. Acestea asigură stabilitate financiară şi reprezintă un instrument contabil legal şi sigur pentru a avea lichidităţi şi disponibilităţi băneşti pentru numeroase situaţii destabilizatoare.
Provizioanele pentru litigiile instituţiilor publice reprezintă acea categorie de provizioane pentru a dispune de lichidităţi în cazul declanşării sau pierderii unui proces pentru o speţă care le vizează, ori în acest caz constituirea provizioanelor este fictivă, fără prevedere bugetară şi nelegală.
Aşa cum rezultă din Anexa nr. 1 ACORD DE EŞALONARE soldul restant al facturilor emise este de 97.255.191,33 lei, sold care nu corespunde evidenţei contabile a municipiului Ploieşti., soldul fiind denaturat în mod intenţionat cu înregistrarea de provizioane în suma de 66 .676 338, 91 lei fără prevedere bugetară şi fără bază legală, în baza unor Referate şi Informări, pentru care mi se refuză punerea la dispoziie.
Suma de 48.522.428,33 lei propusă eşalonării din prima etapă nu corespunde datelor din evidenţa contabilă, respectiv sumă restantă de 31.008.168, 15 lei.
Diferenţa de 48 732 763, 10 lei precizată în Acordul de eşalonare, Anexa nr. 3, reprezintă facturi emise în baza H,C,L, nr, 60/2022, neînregistrate în evidenţa contabilă. Există şi facturi de penalităţi emise pentru suma de 429.316, 06 lei , neconfirmate la plată.
În calitate de ordonator principal de credite, primarul în funcție Andrei Liviu Volosevici, a semnat o parte din Ordinele de plată reprezentând cotă arierate ex. OP nr. 2552, din 06.12.2022, în sumă de 5.549.000 lei, OP nr.2360, din data de 03.11.2022 în sumă de 4.211.830 lei, fapt ce demonstrează că a avut cunoștință de situația financiară dezastruoasă în care a ajuns Municipiul Ploiești în anul 2022.
Pentru anul 2023, situaţia prevederii bugetare şi a plăţilor eferente cap.81.02.06 -40.03 subventii energie termică. se prezintă astfel:
- Prevedere 2023 – 57 600 000 lei
- Plăţi SC TERMO Ploieşti 047 507, 01 lei
- Plăţi SC VEOLIA 3 530 000 LEI
- Facturi emise de către SC TERMO Ploieşti neachitate 4 453 508 lei
- Rest prevedere bugetara 5 568 984,99 lei din care trebuie plătită factura lunii martie 2023 catre SC TERMO Ploiesti, prevedere estimată ca insuficientă.
- Cu privire la prevederea bugetară privind eşalonarea parţială a soldului de 48.522.428,23 lei, astfel cum rezultă din art.1 Acord Eşalonare, eşalonată în anul 2023 in sumă de 417. 942, 56 lei şi diferenţa de 9.104.485,67 lei în anul 2024, nu există prevedere bugetară în bugetul local aprobat pentru anul 2023.
- Prin acordul de eşalonare se precizează că suma din Anexa nr.3 de 48 732 763, 10 lei, eventuala eşalonare a soldului nr. 2, să facă obiectul unui acord ulterior.
- Consiliul Local Ploieşti a aprobat prin alte hotărâri de consiliu local eşalonări la plată şi nu au fost respectate graficele de eşalonare privind plăţile, atrăgând penalităţi de întârziere şi cheltuieli de judecată suplimentare.
S-a procedat la înregistrarea în evidenţa contabilă şi la raportarea plăţilor restante şi a arieratelor către D.G.R.F.P. Ploieşti, lunar (ponderea semnificativă o reprezintă datoriile către SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL) şi la plata cotei de 5% calculat la soldul lunii anterioare.
Înregistrarea în evidenţa contabilă până la data de 30.09.2022 a fost făcută având la bază facturile emise, serviciile prestate fiind confirmate de către salariaţii R.A.S.P. Ploieşti care acordă viza de certificat în privinţa realităţii, regularităţii, legalităţii.
Lunar, conform evidenței contabile, s-a raportat și depus la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești „Situaţia Plăți Restante” și „Situația Centralizată a Arieratelor Bugetului General al Unității Administrativ–Teritoriale”,
Cu ocazia inventarierii anuale s-a transmis către S.C Veolia Energie Prahova S.R.L extras de cont privind obligațiile de plată neachitate în sumă de 114.097.866,28lei, S.C. Veolia Energie Prahova S.R.L. confirmând obligația de plată de 114.873.443,33 lei, diferența reprezentând penalități calculate ulterior.
În data de 20.12.2022, Direcția Economică a primit de la Direcția Administrație Publică, Juridic–Contencios, Achiziții Publice, Contracte, Serviciul Juridic– Contencios, Contracte, Adresa nr. 2055/20.12.2022, prin care se aduce la cunoștință faptul că: „pe rolul Tribunalului Prahova se află înregistrat Dosarul nr.2790/105/2022 având ca obiect anulare act administrativ H.C.L. nr.60/10.02.2022. În data de 14.11.2022 instanța s-a pronunţat în sensul că a dispus anularea în parte a H.C.L. nr.60/10.02.2022, cu privire la data intrării în vigoare a actului administrativ, respectiv 01.02.2022.”
Procesul este între Prefectul Judeţului Prahova în calitate de reclamant și Consiliul Local al Municipiului Ploiești în calitate de pârât, nu U.A.T. Ploiești/Primăria Ploieşti și S.C. VEOLIA Energie Prahova S.R.L.
Date de ultima ora, pe surse:
Pe modelul Adrian Vaida de la Politia Locala Ploiesti, edilul nostru cel razbunator, in profida legii si in bataia de joc fata de aceasta, o evalueaza – ILEGAL – pe directoarea economica pentru perioada 28.11.2022-31.12.2022 si ii acorda 2,30, cu o medie finala de 2,07 (intre 0 – 2,50 este destituire). Ce conteaza legea pentru acest edil? Ce conteaza ca se vor achita salariile din bugetul local atat lui Adrian Vaida cat si doamnei directoare? Sa se razbune pe moment, atat poate! Cat or sa il mai lase organele de cercetare penala pe acest edil fara sa il intrebe de sanatate? Vom vedea, FOARTE curand – din informatiile noastre!
De remarcat este si faptul ca, la data de 24.03.2023, directoarea economica Nicoleta Craciunoiu a transmis cu adresa nr.608/24.03.2023 (Direcţia Economică) un raspuns la adresă nr.39/23.03.2023 a Cabinetului Primar:
„Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).
Parteneri
Ultimile stiri locale


Noi informații despre combinațiile pe care le mai fac băieții deștepți din Poșta Romană/Incearcă să trimită pe fentă DNA-ul care investighează achizițiile acelor pachetomate – Ziarul Incisiv de Prahova
Azi, s-a incearcat, din nou, in afara legii, eşalonarea la esalonare fara nicio baza legala, a unei datorii de aproape...


De ce sunt rafturile metalice o soluţie ingenioasă pentru garajul tău?
Garajul este un loc unde depozitezi deseori fel de fel de obiecte, ceea ce înseamnă că ar trebui să ai...


„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei...


Cum să obții un credit rapid fără anaf
În momentele de nesiguranță financiară, posibilitatea de a accesa un credit urgent fără anaf poate fi esențială. Indiferent dacă trebuie...
Încep calificările naționale pentru Campionatul Mondial de Esports de la Iași
România, în calitate de țară organizatoare, va avea jucători și echipe direct calificate la Campionat, fără a mai fi nevoie...
XPG lansează sursa CYBERCORE II certificată ATX3.0 Platinum și PCIe 5.0 ready
XPG, furnizor de sisteme, componente și periferice pentru gameri, profesioniștii Esports și pasionații de tehnologie, a anunțat astăzi lansarea globală...


„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova
Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul...
Noua serie Galaxy A prezentată oficial în România
Noua serie Samsung Galaxy A, cea mai populară gamă de smartphone-uri din portofoliul companiei, a fost prezentată oficial în România. Cele...
Noul monitor ultra wide de la Philips înlătură nevoia unui ecran secundar
București, 28 martie 2023 – Philips 45B1U6900C îmbină două monitoare într-unul singur. Noul monitor are scopul de a facilita fluxul de...


Stimați cetățeni, să nu vă mirați prea mult când veți vedea pe străzi polițiști în boxeri, bermude, pijamale, etc, care vor desfășura activități polițienești în timpul liber – Ziarul Incisiv de Prahova
Și totuși, cine este Nicu Marcu, de unde vine șeful ASF, și cum a ajuns acolo? A devenit evident pentru...


Credit cu aprobare pe loc în România printr-o IFN: Cum să eviți capcanele și să faci alegeri informate
Creditele cu aprobare pe loc în România oferite de instituțiile financiare nebancare (IFN) pot reprezenta o soluție rapidă și convenabilă...
Xiaomi lanseaza Seria Redmi Note 12 in Romania
Seria Redmi Note 12 continuă să aducă caracteristici exclusive de nivel flagship la dispozitive din gama upper-mid range, redefinind fotografia...


La mulți ani SRI – Serviciul Român de Informații – Ziarul Incisiv de Prahova
Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...


„Cu afaceri ilegale ma ocup și fac multi bani”, pare sa fie motto-ul „celebrului” Muresan Catalin de la Recop Recycling SRL
Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...


Când trebuie să luați în considerare un credit urgent online in 2 minute
Atunci când vine vorba de împrumuturi, luați în considerare creditul urgent online 2 min. Acest tip de finanțare oferă condiții...


Ziua Poliției Române – 25 martie 2023 – Ziarul Incisiv de Prahova
De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției Române prin subordonarea ei neaveniților care conduc țara, prin subfinanțarea ei,...
Știrile Săptămânii
-
Evenimentacum 3 săptămâni
PROSTIA SI SMECHERIA….DE FAPT AU VRUT SA ACOPERE ILEGALITATILE FACUTE DE EL ȘI CEI CARE AU SEMNAT… – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 3 săptămâni
Consiliul Local Ploiesti va fi chemat sa GIREZE faptele penale savarsite in cazul BCR – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 1 lună
Cosmin Dorobantu, liderul FSANP, confirma dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova/” Caracatita din Aparatul Central si din zona Administratiei Penitenciarelor”
-
Evenimentacum 3 săptămâni
Din nou revenim la Mânăstire!/Ați ghicit! Penitenciarul Ploiești!/ Subiectul nostru Maica stareță ,, Magdalena”(Toma Magdalena) – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 2 săptămâni
,, Noaptea Minții” sau ,,Cum calculează Mafia”!!!/Episodul IV – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum O săptămână
Replica ,, Caracatiței”
-
Evenimentacum 2 săptămâni
Zeus transformat in Hades!!! – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 1 lună
„Omerta”, ,”Legea tăcerii” și a intereselor prima în fața legii în Penitenciarul Ploiesti/Despre Doamna Dănescu Izabela, supranumită eminența cenușie și regina hoților din Penitenciarul Ploiești