Eveniment
Lume!Lume! Știri de ultimă oră de la Mînăstirea Ploiesti – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 2 săptămânipe

In data de 09.03.2023, la Sediul Institutului Național de Statistică, a avut loc prezentarea Analizei activitătii sistemului penitenciar, in prezența secretarului de stat Bogdan Ilea, coordonatorul Administratiei Naționale a Penitenciarelor.
Secretarul de stat Bogdan Ilea, a transmis mesajul de mulțumire al ministrului justiției, Cătălin Predoiu, dar și câteva indemnuri pentru anul 2023: „cuvântul care va ghida activitatea polițistilor de penitenciare este Integritate”!
La solicitarea expresă a doamnei TM Stareța noastră nevinovată și neprihănită, revenim cu precizări, in contextul mesajului transmis de Bogdan Ilea – „cuvântul care va ghida activitatea polițistilor de penitenciare este Integritate”!
Despre cum se legalizează furtul in Penitenciarul Ploiesti!!!!
DESPRE ANEXA 9 ȘI ANEXA 11 a Procesului Verbal întocmit de onor Maica Stareță(Detalii)
Ați împărțit bunurile personale ale doamnei C.C. în două Anexe : -Anexa 9 -Tabel cu bunuri personale
Anexa 11 –Tabel Cu plusuri. Plusuri la ce???? După care Lege???
Aveți habar ce înseamnă plus la inventar, conform prevederilor legale ? Hai! Să vă spunem noi !
Conform prevederilor legale plus la inventar este definit astfel :
,,când stocurile faptice sunt mai mari decât cele scriptice, caz în care bunurile constatate în plus se vor evalua și înregistra în contabilitate la costul de achiziție al bunurilor similar”
Bunurile personale nu sunt înregistrate în Contabilitate. Sunt bunuri personale.Logic!
Cum să compari, cică legal, bunurile proprietatea privată a unei persoane cu bunurile din Contabilitate ale Penitenciarului, din care au rezultat Plusuri?
Asta este încălcarea flagrantă a dreptului de proprietate al persoanei prejudiciate. Gândire tipic infracțională!De tip mafiotă! Sunteți total în afara legii!!!
Dumneavoastră nu numai că ați furat bunuri de la persoana prejudiciată, dar prin documentele întocmite ați încercat să acoperiți furtul acestora și nu singură, împreună cu o comisie întreagă.
Doamnă dragă, Maică Stareță!
Vă dăm o speță!
Exemplu! Cum procedați , dacă……?
A venit iarna! În biroul în care lucrați nu funcționează căldura și este tare frig. Faceți un raport prin care rugați conducerea Penitenciarului să vă pună la dispoziție un radiator electric.
Penitenciarul vă răspunde că, din păcate, nu mai sunt radiatoare electrice la Cazarmare și nici nu dispune de Fonduri pentru a achiziționa radiatoare noi și vă refuză raportul.
Ce faceți? Muriți de frig?
Astfel, pentru confortul dumneavoastră întrucât nu vă puteați desfășura activitatea în condiții de frig, vă hotărâți să achiziționați un radiator electric sau să-l aduceți pe cel de acasă.
Cereți aprobarea directorului și vă aduceți un radiator achiziționat de dumneavoastră sau unul pe care îl aveți pe acasă (cumpărat mai demult și nu mai aveți factura).
La inventarierea anuală , președintele comisiei de inventariere găsește acest radiator electric în biroul dumneavoastră.
Acum vine întrebarea!
Cum se consideră acest radiator?
Este considerat bun personal sau plus de inventar?
Radiatorul vă este confiscat. Dumneavoastră tremurați de frig. Apare frustarea și supărarea! Penitenciarul era obligat să vă asigure condiții pentru a vă desfășura activitatea! Ați cheltuit din banii dumneavoastră!
Dumneavoastră susțineți că sunteți proprietarul radiatorului.
Vi se cer documente de proveniență sau martori pentru a se stabili că sunteți proprietarul acelui radiator?
Arătați factura de achiziție al bunului, dar președintele comisiei vă spune că acest radiator nu se află pe listele de inventariere din Contabilitate.
Îi explicați că nu are cum să apară pe Listele de inventariere pentru că dumneavoastră nu l-ați înregistrat în contabilitate.
Nici de data asta președintele nu este satisfăcut, motivând că el nu cunoaște modul cum a fost introdus în unitate și cere ,,cercetare internă”. Care nu se face! Că doar ,,Legea este făcută de mafie”.
Și uite așa a trecut o iarnă! A mai trecut a doua iarnă! Și încă o iarnă! Și radiatorul, Ioc!
Maică stareță! Vi se par cunoscute! Cum e să fii și f…tă și cu banii dați????
Ca și credincioasă, nevinovată și neprihănită ce vă dați!
Doriți să fiți considerată reper moral și de integritate, dar vă bateți joc de oameni și de prevederile legale cu o Aroganță nelimitată!
Când faceți ,,Rău”! Vă gândiți! Ce repercursiuni au faptele dumneavoastră? Sigur, nu vă interesează!
Vă tot pozați alături de preoți! Vă dați om cu frica lui Dumnezeu!
Când de fapt…….nu aveți simțul moral al unei insecte!!!
Oare cum s-a simțit doamna C.C.? Șicanată, umilită, furată, prejudiciată și șantajată !
Vă interesează că rezultatul comportamentului mafiot și amenițările i-au afectat starea de sănatate? Că ați băgat-o în Spital? Că practic i-ați distrus viața! I s-a agravat în asemenea hal sănătatea , încât Membrii Comisiei de Expertiză Medico-Militară de la Gerota au declarat-o ,,Inapt cu Grad de Invaliditate III ”?
Dar să revenim la Oițele noastre!
Maică stareță! Ați trecut bunurile personale ale doamnei C.C. în Anexa 8 la nr.crt. 5, 6, 7, 8 , 9, 10 ca fiind obiecte de inventar neregăsite pe listele de inventariere aferente gestiunii popotă. De ce?
Cum pot fi găsite în gestiunea popotă (scriptică) din Programul Financiar dacă sunt bunurile aduse de C.C. și sunt bunuri personale pe care nu le-a înregistrat în Contabilitatea Penitenciarului?
Ce ați făcut cu aceste bunuri din Anexa 8?
Conform răspunsului dumneavoastră din 24.12.2020 , fără temei legal, i-ați refuzat restituirea lor. Este furt evident!
Maică Stareță ! Are rost să vă întrebăm? ,,De ce nu a fost pusă în posesia bunurilor personale doamna C.C. conform art.243, Cod Penal în termen de 10 zile, dacă ați constatat și consemnat în PV că în spațiile supuse inventarierii s-au identificat o serie de bunuri achiziționate de la IKEA ? ”Au trecut aproape 3 ani!
Ziceți! Maică! Susțineți că v-am afectat imaginea publică! Care este motivul și în baza căror prevederi legale ați refuzat , prin adresa cu nr.B2/3325/PPPH/24.12.2020 semnată de dvs – ca înlocuitor Director , cererea doamnei C.C. de a-i restitui bunurile personale? În baza căror prevederi legale ați cerut documente de proveniență ?
V-ați pus problema că Penitenciarul nu are documente justificative pentru aceste bunuri? Nu contează! ,,Legea este pentru căței”!
Noi facem legea! Suntem Mafia pe viață!
Ați încălcat prevederile art.11 din Legea nr.82/1991 :,, Deținerea, cu orice titlu, de elemente de natura activelor și datoriilor, precum și efectuarea de operațiuni economico-financiare, fără să fie înregistrate în contabilitate , sunt interzise”.
Revenind la realitate, să vorbim puțin despre Listele de inventariere.
Conform prevederilor legale înainte de a începe Inventarierea propriu zisă ,președintele comisiei cere de la Serviciul Financiar punerea la dispoziție a Listelor de inventariere cu bunurile aflate înregistrate în Programul de Contabilitate cu data începerii Inventarierii pentru a se evita modificarea pe parcursul inventarierii a datelor Listelor.
Dar ce să vezi???
Listele de inventar întocmite de dumneavoastră au data întocmirii 22.06.2020 , deși confom documentelor dvs., inventarierea a început în data 06.04.2020. De ce? Mafioții știu de ce! Simplu ca să se poată fura și acoperi furturile!!!
Listele de inventariere din Procesul verbal întocmit de dumneavoastră nu sunt puse la dispoziție de Serviciul Financiar . De ce?
Listele de inventariere nu sunt generate automat de Programul de Contabilitate. De ce?
Listele dumneavoastră , maică stareță, sunt editate în EXCEL.(FALSIFICATE)
Numai cineva care suferă de cataractă intelectuală nu și-ar da seama despre aceste Liste că sunt măsluite.
În primul rând că nu sunt semnate la rubrica destinată contabilității care atestă veridicitatea datelor. De ce ????????
De ce nu sunt semnate de contabilul care avea în atribuții de serviciu evidența înregistrărilor Gestiunii Popotă ?( Păi ce era prost să iși riște libertatea! )
Maică Stareță! Nu-ți trebuie studii economice ca să-ți dai seama că Listele de inventariere nu sunt generate automat de Programul din Calculator. Calculatorul nu ar face o asemenea greșeală ,,ca după numărul curent cifra 3 să urmeze cifra 29 ???? UPS ???? Ne-a prins! Noroc cu aroganța!!!!
Să ghicim? De ce sunt două liste cu obiecte de inventar înregistrate în Contabilitate ????
Cum se face că la Inventarierea condusă de Polifrone C. în Financiar erau înregistrate obiectele de inventar doar pe o singură Listă? De unde a mai apărut o listă???????
Cum se face că la inventarierea lui Polifrone în Financiar erau înregistrate conform Listelor de inventariere 45 repere cu obiecte de inventar, iar în Listele dumneavoastră sunt înregistrate 43 repere obiecte de inventar. Ce s-a întâmplat în 5 zile?? A intrat lista la cură de slăbire ?????
Ce s-a întâmplat cu 2 obiecte de inventar?
Chiar nu ați găsit nimic în Popotă din bunurile personale ale doamnei C.C. să le puteți înlocui? Ați preferat să le eliminați din listă prin transfer la AFV?
Maică Stareță nu ne subestimați!! Din nou ați fost prinsă !!!!
Maică stareță!Luminați-ne! ,,De ce în listele de inventar cu obiectele de inventar unde ați găsit plusuri , nu ați completat rubricile cu valoarea contabilă plusuri și valoarea de inventar ? Dar la obiectele cu diferențe în minus , exemplu dozator săpun, rubricile sunt completate. Ce s-a urmărit?”
Vă spunem noi!!!
Păi! Mafia nu avea nevoie să încarce în Financiar, prin plusuri, valoarea contabilă, respectiv valoarea de inventar! NU aici era Buba! Scripticul trebuia să rămână la fel.
Mafia avea nevoie doar de bunurile doamnei C.C. din punct de vedere cantitativ să le înlocuiască pe cele lipsă. Ca să bată Fapticul ( ce este pe teren) cu Scripticul( ce este în Contabilitate) . Ați înțeles?
Doar nu erau nebuni să se încarce valoric!
Deși în listele de inventariere ale lui scriitorului Polifrone, Rățușca cea Urâtă s-a grăbit și a încărcat valoarea de inventar la obiectele de inventar, la care cică a găsit plusuri. Întrebăm? Pentru un prieten! Financiarule! De ce nu ați înregistrat plusurile din PV întocmit de Polifrone??? PV 25728/26.03.2020 a fost aprobat de directorul Brânzan și a fost înaintat la Financiar pentru a fi operate diferențele. ( plusurile și minusurile).
Ce s-a întâmplat????? Cineva! Nu a vrut să înghită falsul! Știind situația reală !!!
Fraților! Ei nu aveau din ce bea apă și aveau plusuri! Deținutul de la popotă folosea pe post de spatulă ,,un șpaclu”. Vă dați seama! Punea friptura în farfurie cu șpaclu. Te doare capul de ăștia!!!
Maică! Nu ați observat diferențele vizibile dintre imprimatul Procesului Verbal întocmit de dumneavoastră și cel al lui Polifrone??
Voi ați generat ,, Raportul Liste de inventar din Contabilitate cu cantități Stocuri Scriptice și Valoarea contabilă”. L-ați salvat în format Excel, după care ați început să-l mătrășiți.(FALSIFICAȚI).
Dar ,, ghinion de neșansă”! Ați uitat la sfârșit, după ce ați selectat rândurile din Tabelul Excel și ați selectat Funcția din Excel -de așezare în ordine alfabetică , să selectați și să ordonați crescător și coloana cu număr curent (nr.crt)- prima coloană din tabel.
În comparație cu Scriitorul, nici voi nu sunteți mai ,,breji” ! Ați înserat în Excel coloana 9 -valoarea contabilă și ați folosit Funcția Sumă care pune automat rezultatul sub primul rând rămas liber .
Infractori neprofesioniști!
Astfel, ați fost dați de gol de propriile documente. Pentru că nu ați completat celula cu Total GENERAL, așa cum ar fi completat automat calculatorul, dacă listele de inventariere erau generate automat din programul de contabilitate. Începători!!!!!
Curios este că față de Listele măsluite ale lui Polifrone C. cu obiectele de inventar, voi mai aveți un tabel.
De unde sunt aceste obiecte? De la bucătăria AFV? Le-ați transferat după inventarierea efectuată de Polifrone?
Ce ați zis? Dacă-i Bal, Bal să fie! Furăm la greu!!!!Ne înfruptăm din bunurile aduse de C.C. și ne rezolvăm și Gestiunea AFV!
Acum am înțeles! De ce Zâna Nașa a trecut în declarația de Gestionar și Gestiunea AFV! Nu înțelegeam ce legătură are Popota cadre cu bucătăria deținuți AFV.
,,Unde ați găsit ” obiectele astea, că doar ați întocmit Listele de inventariere? În care din cele 5 camere aparținând Popotei? Cred că în Biroul personal al responsabilului popotă. Ha!Ha!
Râdem și glumim! Dar treaba este serioasă! În toată cariera noastră nu am întâlnit atâta aroganță și prostie!!! Urătă caracatiță, ,, Kraken” e de grădiniță. Parcă suntem Comisarul Cattani în ,,La PIOVRA”…..dar ,nu disperați, mai avem………..episodul următor.
Din replicile faimosului film românesc B.D. ”Degeaba, acum e prea târziu, dacă erați oameni serioși și vă bagați de treabă și nu vă băgați în toate porcăriile, nu mai era nevoie să vă rugați acum!”
P.S. Și ca să vedeți că ne-am documentat temeinic, vă dăm Temă pentru acasă:
Înregistrarea în contabilitate a rezultatelor inventarierii
În cadrul acestei etape a procesului de inventariere se realizează gruparea rezultatelor inventarierii pe categorii de elemente patrimoniale (mărfuri, obiecte de inventar, ambalaje etc.), în vederea comparării cu situația scriptică din evidențele contabile.
În funcție de raportul dintre rezultatul inventarierii(faptice) și cel stabilit pe baza documentelor contabile(Scriptic) pot rezulta două situații:
plus la inventar, când stocurile faptice sunt mai mari decât cele scriptice, caz în care bunurile constatate în plus se vor evalua și înregistra în contabilitate la costul de achiziție al bunurilor similare;
minus la inventar, când stocurile faptice sunt mai mici decât cele scriptice, caz în care administratorii vor lua măsuri pentru înregistrarea în contabilitate, inclusiv imputarea lipsurilor din gestiune la valoarea de înlocuire (costul de achiziție al unui bun cu grad de uzură și caracteristici similare celui lipsă din gestiune).
Prin înregistrarea în contabilitate a plusurilor, respectiv a minusurilor rezultate în urma inventarierii se asigură corelația dintre datele consemnate în contabilitate și realitatea constatată prin inventariere, ceea ce permite elaborarea unor situații financiare bazate pe principiul imaginii fidele a poziției și a performanței financiare ale entității.
După cum se observă e diferență mare între prevederile legale și ce ați făcut dumneavoastră. A! Scuze! Am uitat! ,,Legea este pentru căței”! Vom reveni, asta a fost doar de „incalzire”. (Cristina T,).
N. R: -Reamintim ca, investigatia noastra a pornit de la mafia gunoaielor si cum o firma din aceasta caracatita din Prahova „beneficiaza” de detinuti/”inchiriaza” la munca pe filiera Comisarului șef de poliție penitenciară Valentin MATEI, in baza proiectului lansat de director general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor (ANP), Dan Halchin. Punerea in dependenta a Comisarului șef de poliție penitenciară Valentin MATEI de catre reprezentantii acestei societati ne-au determinat sa incepem dezvaluirile cu derapajele de la lege ale sefului – IMPUTERNICIT – la comanda Penitenciarului Ploiești, fiind o institutie esentiala a statului.
Sa reamintim povestea din spatele afacerii „Bomba ecologica de la Pleasa” care este demna de un film cu mafioti turnat la Holywood, nu inainte de a intreba (prietenii stiu de ce…): Florin Iosif de la TYMBARK este bine?
Furturi, falsuri si alte infractiuni succesive la Penitenciarul Ploiesti (IV)
Iti recomandam
-
De ce sunt rafturile metalice o soluţie ingenioasă pentru garajul tău?
-
„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Cum să obții un credit rapid fără anaf
-
Încep calificările naționale pentru Campionatul Mondial de Esports de la Iași
-
XPG lansează sursa CYBERCORE II certificată ATX3.0 Platinum și PCIe 5.0 ready
-
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova
Eveniment
„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum O zipe
martie 30, 2023
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”, preciza intr-un punct de vedere celebrul avocat George Botez, consilier local, care a reactionat la infractiunea edilului de eliberare din functia publica a directorului de la Directia Economica, Nicoleta Craciunoiu.
Reamintim si REITERAM ca, Nicoleta Craciunoiu a avut 28 de ani de activitate cu calificativul F Bine, din care 25 pe postul de director. Si, vine un „neica nimeni” care merge mai mult clatinat de BACHUS si isi bate joc de lege si de oameni.
Ca sa vedeti „frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edil, va atasam ce a putut mentiona in dispozitia nr 1629 de ieri, edilul nostru care a dorit sa „scape” (ILEGAL!!!) de persoana care a asigurat legalitatea in primarie:
La „motivele” invocate in destituire, gandirea edilului Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – a mentionat si adresa Directiei Economice nr 608/24.03.2023, pe care o atasam pentru lamurirea tuturor „aburilor” acestuia si pentru informarea cititorilor:
„Direcţia Economică
Nr.608/24.03.2023
Către,
CABINET PRIMAR
Ref: Adresă nr.39/23.03.2023
Având în vedere Adresa nr.39/23.03.2023, comunicată prin salariatul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ în data de 24.03.2023, ora 8.15, cu termen de răspuns 24.03.2023, ora 13.00, vă aduc la cunoştintă următoarele aspecte:
1.Documentele supuse C.F.P.P. cu semnătura directorului economic sunt înscrise şi înregistrate atât manual, cât şi in format electronic, astfel în anul 2022 înregistrate manual sunt 2322 operaţiuni, la care se adaugă operaţiunile de intrări-ieşiri înregistrate manual pentru 3987 operaţiuni.
Vă informez că nici Strategia lui EISENHOWER şi nicio altă strategie, pornind de la urgenţă şi importanţă, aplicată în plan profesional nu rezolvă răspunsul la adresă in termen de 4 ore si 45 minute, dat fiind volumul mare de documente şi registrele existente atât la nivelul Direcţiei Economice, cât şi la nivelul celorlalte direcţii din Primăria Ploieşti. Am solicitat prin email sprijinul serviciului Resurse Umane, Organizare si Administrativ, email ora 11.01, privind xeroxarea registrelor, ca apoi să le semnez pagină cu pagină şi să le ştampilez “conform cu originalul”.
Organele de control, de cercetare penală, de audit, solicită documente cu precizarea unui termen exprimat in zile, nu ore, aşa cum îmi solicitaţi astăzi.
Precizez că în repetate rânduri mi s-a solicitat, în scris, la ora 16.15, 16.30, rezolvarea, soluţionarea unor situaţii, uneori nelegale, pentru a 2 -a zi la ora 10.00, 12.00, iar în zile de sâmbătă întocmirea de rapoarte de specialitate în câteva ore şi transmiterea acestora de la domiciliu, neavând acces la documentele instituţiei şi în absenţa salariaţilor care ţin evidenţa contabilă în domeniul respectiv sau semnarea în zile nelucrătoare de documente la ora 22.00, fără finalitate, deoarece instituţiile statului, respectiv Trezoreria Ploieşti nu efectua operaţiuni de plăţi la miezul nopţii în zile nelucrătoare.
2.Transmit copie Raport audit nr. 168/08.12.2022 elaborat de auditorii publici în urma misiunii de audit efectuat în perioada 20.10.2022 – 23.11.2022, trasmis Direcţiei Economice sub nr. înregistrare 27/26.01.2023, pentru care nu am cunoştinţă de data intrării în cadrul Direcţiei Economice, repartizare, soluţionare, etc.
Am luat cunostinta de acesta în data de 24.04.2023, ora 9.00.
Perioada auditată este 01.01.2019 -30.06.2022.
Aspectele negative nu sunt rezultatul nerespectării prevederilor legale de către directorul executiv al Direcţiei Economice sau de către salariaţii Direcţiei Economice.
Conform Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Situaţiile Financiare aferente anului 2022, potrivit standardelor de audit, efectuarea auditului financiar sau auditului performanţei se va efectua in anul 2023, astfel sunt in imposibilitatea punerii la dispoziţie de extrase din Rapoartele de audit financiar ale Curţii de Conturi pentru anul 2022.
- Pentru registrele în format electronic se impune solicitarea sprijinului celor 2 firme de prestări servicii in domeniul I.T. şi serviciului informatică al instituţiei, având în vedere faptul că evidenţa contabilă la nivelul entităţii este condusă cu ajutorul programelor informatice care asigură prelucrarea, înregistrarea în contabilitate conform reglementărilor contabile aplicabile, inclusiv circuitul documentelor.
- Solicit să mi se pună la dispoziţie Fişa de post, atribuţiile salariatei Pelin Ioana Otilia de la angajare şi până în prezent şi să mi se comunice dacă a îndeplinit şi îndeplineste condiţiile de acordare a vizei de C.F.P.P. cu privire la vechime, studii, experienţă profesională etc. având în vedere ca am atras atenţia asupra acestui aspect în nenumărate rânduri şi serviciul resurse umane, organizare , administrativ a refuzat să îmi pună la dispoziţie aceste documente, sub pretextul că: sunt date cu caracter personal.
Nota explicativă privind neducerea la îndeplinire a atributiilor de către Pelin Ioana Otilia , atribuţii din Fişa de Post insuşite de către aceasta în calitate de şef serviciu buget-împrumuturi şi documentaţia aferentă trebuie solicitate salariatei Pelin Ioana Otilia. Arhivarea documentelor, corespondenţei privind activitatea specifică serviciului buget-împrumuturi se face la nivelul serviciului buget-împrumuturi. Acordarea vizei de C.F.P.P. de către alţi salariaţi a fost pentru a nu bloca activitatea instituţiei.
Nu am refuzat şi ignorat sarcini de serviciu urgente fiind conştientă că sunt importante, dar nici altele fără finalitate dispuse fie verbal sau în scris, de teama repercursiunilor în ce mă priveşte având ca scop sesizarea comisiei de disciplină şi destituirea din funcţie, aşa cum rezultă din declaraţiile din cursul anului trecut in cadrul conferinţei de presă.
Vă aduc la cunoştinţă că am dreptul la un loc de muncă lipsit de acte de hărţuire morală şi prin urmare refuz să fiu supusă in mod continuu hărţuirii morale la locul de muncă.
Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Cerasela N.).
Eveniment
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 2 zilepe
martie 28, 2023
Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul operator Veolia Energie, aferentă plăţii subvenţiei şi unor diferenţe de costuri din ultima parte a contractului. În funcţie de tariful care se aplică, datoria ar putea ajunge la o valoare aproape dublă, aflam cu stupoare de la trompetele si/sau presa de casa a celebrului nostru edil, Andrei Volosevici.
Evidenţa contabilă a municipiului Ploieşti, urmare a constituirii în mod eronat de provizioane, fără prevedere bugetară şi fără bază legală este denaturată cu buna stiinta de catre edilul Andrei Volosevici si gasca sa. Situaţiile financiare anuale prezintă date nereale şi bugetul local al municipiului Ploieşti aprobat pentru anul 2023 nu respectă prevederile legale în materie, respectiv Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art 14,62-63 etc., plăţile restante raportate sunt greşit transmise, aflam dintr-un mail primit de edilul Andrei Volosevici.
Provizioanele reprezintă instrumente financiare ce se constituie pe seama unor cheltuieli anticipate şi previzibile, necesare pentru a acoperi sume de bani ce vor acoperi cheltuielile. Acestea asigură stabilitate financiară şi reprezintă un instrument contabil legal şi sigur pentru a avea lichidităţi şi disponibilităţi băneşti pentru numeroase situaţii destabilizatoare.
Provizioanele pentru litigiile instituţiilor publice reprezintă acea categorie de provizioane pentru a dispune de lichidităţi în cazul declanşării sau pierderii unui proces pentru o speţă care le vizează, ori în acest caz constituirea provizioanelor este fictivă, fără prevedere bugetară şi nelegală.
Aşa cum rezultă din Anexa nr. 1 ACORD DE EŞALONARE soldul restant al facturilor emise este de 97.255.191,33 lei, sold care nu corespunde evidenţei contabile a municipiului Ploieşti., soldul fiind denaturat în mod intenţionat cu înregistrarea de provizioane în suma de 66 .676 338, 91 lei fără prevedere bugetară şi fără bază legală, în baza unor Referate şi Informări, pentru care mi se refuză punerea la dispoziie.
Suma de 48.522.428,33 lei propusă eşalonării din prima etapă nu corespunde datelor din evidenţa contabilă, respectiv sumă restantă de 31.008.168, 15 lei.
Diferenţa de 48 732 763, 10 lei precizată în Acordul de eşalonare, Anexa nr. 3, reprezintă facturi emise în baza H,C,L, nr, 60/2022, neînregistrate în evidenţa contabilă. Există şi facturi de penalităţi emise pentru suma de 429.316, 06 lei , neconfirmate la plată.
În calitate de ordonator principal de credite, primarul în funcție Andrei Liviu Volosevici, a semnat o parte din Ordinele de plată reprezentând cotă arierate ex. OP nr. 2552, din 06.12.2022, în sumă de 5.549.000 lei, OP nr.2360, din data de 03.11.2022 în sumă de 4.211.830 lei, fapt ce demonstrează că a avut cunoștință de situația financiară dezastruoasă în care a ajuns Municipiul Ploiești în anul 2022.
Pentru anul 2023, situaţia prevederii bugetare şi a plăţilor eferente cap.81.02.06 -40.03 subventii energie termică. se prezintă astfel:
- Prevedere 2023 – 57 600 000 lei
- Plăţi SC TERMO Ploieşti 047 507, 01 lei
- Plăţi SC VEOLIA 3 530 000 LEI
- Facturi emise de către SC TERMO Ploieşti neachitate 4 453 508 lei
- Rest prevedere bugetara 5 568 984,99 lei din care trebuie plătită factura lunii martie 2023 catre SC TERMO Ploiesti, prevedere estimată ca insuficientă.
- Cu privire la prevederea bugetară privind eşalonarea parţială a soldului de 48.522.428,23 lei, astfel cum rezultă din art.1 Acord Eşalonare, eşalonată în anul 2023 in sumă de 417. 942, 56 lei şi diferenţa de 9.104.485,67 lei în anul 2024, nu există prevedere bugetară în bugetul local aprobat pentru anul 2023.
- Prin acordul de eşalonare se precizează că suma din Anexa nr.3 de 48 732 763, 10 lei, eventuala eşalonare a soldului nr. 2, să facă obiectul unui acord ulterior.
- Consiliul Local Ploieşti a aprobat prin alte hotărâri de consiliu local eşalonări la plată şi nu au fost respectate graficele de eşalonare privind plăţile, atrăgând penalităţi de întârziere şi cheltuieli de judecată suplimentare.
S-a procedat la înregistrarea în evidenţa contabilă şi la raportarea plăţilor restante şi a arieratelor către D.G.R.F.P. Ploieşti, lunar (ponderea semnificativă o reprezintă datoriile către SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL) şi la plata cotei de 5% calculat la soldul lunii anterioare.
Înregistrarea în evidenţa contabilă până la data de 30.09.2022 a fost făcută având la bază facturile emise, serviciile prestate fiind confirmate de către salariaţii R.A.S.P. Ploieşti care acordă viza de certificat în privinţa realităţii, regularităţii, legalităţii.
Lunar, conform evidenței contabile, s-a raportat și depus la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești „Situaţia Plăți Restante” și „Situația Centralizată a Arieratelor Bugetului General al Unității Administrativ–Teritoriale”,
Cu ocazia inventarierii anuale s-a transmis către S.C Veolia Energie Prahova S.R.L extras de cont privind obligațiile de plată neachitate în sumă de 114.097.866,28lei, S.C. Veolia Energie Prahova S.R.L. confirmând obligația de plată de 114.873.443,33 lei, diferența reprezentând penalități calculate ulterior.
În data de 20.12.2022, Direcția Economică a primit de la Direcția Administrație Publică, Juridic–Contencios, Achiziții Publice, Contracte, Serviciul Juridic– Contencios, Contracte, Adresa nr. 2055/20.12.2022, prin care se aduce la cunoștință faptul că: „pe rolul Tribunalului Prahova se află înregistrat Dosarul nr.2790/105/2022 având ca obiect anulare act administrativ H.C.L. nr.60/10.02.2022. În data de 14.11.2022 instanța s-a pronunţat în sensul că a dispus anularea în parte a H.C.L. nr.60/10.02.2022, cu privire la data intrării în vigoare a actului administrativ, respectiv 01.02.2022.”
Procesul este între Prefectul Judeţului Prahova în calitate de reclamant și Consiliul Local al Municipiului Ploiești în calitate de pârât, nu U.A.T. Ploiești/Primăria Ploieşti și S.C. VEOLIA Energie Prahova S.R.L.
Date de ultima ora, pe surse:
Pe modelul Adrian Vaida de la Politia Locala Ploiesti, edilul nostru cel razbunator, in profida legii si in bataia de joc fata de aceasta, o evalueaza – ILEGAL – pe directoarea economica pentru perioada 28.11.2022-31.12.2022 si ii acorda 2,30, cu o medie finala de 2,07 (intre 0 – 2,50 este destituire). Ce conteaza legea pentru acest edil? Ce conteaza ca se vor achita salariile din bugetul local atat lui Adrian Vaida cat si doamnei directoare? Sa se razbune pe moment, atat poate! Cat or sa il mai lase organele de cercetare penala pe acest edil fara sa il intrebe de sanatate? Vom vedea, FOARTE curand – din informatiile noastre!
De remarcat este si faptul ca, la data de 24.03.2023, directoarea economica Nicoleta Craciunoiu a transmis cu adresa nr.608/24.03.2023 (Direcţia Economică) un raspuns la adresă nr.39/23.03.2023 a Cabinetului Primar:
„Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).
Eveniment
Stimați cetățeni, să nu vă mirați prea mult când veți vedea pe străzi polițiști în boxeri, bermude, pijamale, etc, care vor desfășura activități polițienești în timpul liber – Ziarul Incisiv de Prahova
Publicat
acum 3 zilepe
martie 27, 2023
Și totuși, cine este Nicu Marcu, de unde vine șeful ASF, și cum a ajuns acolo?
A devenit evident pentru toata lumea: ASF a retras licentele City Insurance si Euroins abia atunci cand toate manevrele LOR, ale conducerii ASF,de cârdășie și de MUSAMALIZARE a fraudei de la City Insurance și a găurii de la Euroins, S-AU EPUIZAT. După ce din cele 2 companii au rămas doar pereții, conducerea ASF a încercat și încearcă să își șteargă urmele.
După ce conducerea ASF nu a mai putut mușamaliza (ceea ce făcea, deși știa de fraudă și de gaură), s-a gândit: GATA! Profiturile și banii asiguraților au plecat deja afară deci e momentul să înmormântăm companiile și să contabilizăm atât frauda cât și gaura. Nu la acționarii societăților ci la asigurați și la buget.
În contextul în care am arătat, documentat și investigat încă din ianuarie 2021 că asta se va întâmpla, îi mulțumesc lui Cătălin Tolontan și Recorder (On the Record – Anca Simina) pentru menționarea acestor eforturi, printr-un cuvânt atât de complex: ,,BIOGRAFIA”.
Sunt conștient că într-o emisiune de radio, TV, podcast, pe net, este o adevărată artă să găsești un cuvânt care sintetizează totul, iar acest cuvânt găsit de Cătălin a fost: BIOGRAFIA (lui Nicu Marcu), pentru care mi-a dat credit că am făcut-o, încă de timpuriu. Așa cum a făcut-o de multe ori.
,,Cine este Nicu Marcu, de unde vine șeful ASF de azi și cum a ajuns acolo?”
,,Aici trebuie să îi dăm credit lui Radu Soviani în sensul că el a văzut mult mai repede cine este Nicu Marcu (nota mea – ianuarie 2021), adică a simțit nevoia de a face BIOGRAFIA acestui personaj”, a răspuns Cătălin Tolontan la întrebarea Ancăi Simina, la podcastul ON THE RECORD (Recorder).
Am simțit nevoia în ianuarie 2021, când a devenit evident pentru mine că Nicu Marcu protejează fraudarea banilor asiguraților în interesul privat al acționarilor unor societăți infractoare (precum City Insurance) sau acționarilor bulgari ai Euroins, care, sub ,,supravegherea” lui Nicu Marcu, au majorat gaura de la Euroins de la 400 de milioane de lei în 2021, la 2 miliarde de lei la momentul retrageriii autorizației. Aică exact ceea ce spuneam în ianuarie 2021:
Aș adăuga la întrebarea Ancăi Simina și răspunsul lui Cătălin Tolontan, următorul dialog de pe una dintre rețelele de socializare în care sunt activ:
BH: Cine supraveghează ASF oare?
CH: Nicu Marcu Problema este că pe Nicu Marcu nu îl supraveghează decât Radu…
Poți să îi contrazici?
Practic, începeam să avertizez în urmă cu 2 ani și 2 luni, exact ceea ce toată presa constată ACUM, în urma contribuției DECISIVE, în interes public, a anchetei Libertatea – a echipei coordonate de Cătălin Tolontan, Ziarul Libertatea alăturându-se decisiv, prin documente ale avertizorilor de integritate, la ceea ce publica Ziarul Bursa (explicația faptelor, a acțiunilor și inacțiunilor conducerii ASF, practic decriptarea întregului mecanism dolosiv al conducerii ASF și contribuția LOR la dimensiunea fraudei din asigurări).
Cele 20 de articole privind complicitatea ASF la frauda de la City Insurance (de până la faliment) și gaura de la Euroins (și multe alte intervenții sau continuări ale investigației după începerea, în 17 ianuarie 2023 a investigației Libertatea) au fost numite simplu și sintetic, de Cătălin (căruia îi mulțumesc pentru creditul acordat), astfel:
,,BIOGRAFIA LUI NICU MARCU”
Iată, pe scurt o parte din investigația mea referitoare la cine conduce ASF și cum a mușamalizat fraudele de la City și găurile de la Euroins, până nu a mai putut.
E suficient să citiți titlurile (dacă nu aveți câteva ore pentru a citi întreaga investigație, pe care am făcut-o în sute de ore de analiză, de muncă de documentare și investigație, din 2021 până în 2023, pe baza înțelegerii exacte a cum funcționează atât piața asigurărilor cât și, mai bine decât oricine din presă, mecanismul de luare a deciziilor în ASF sau de neluare a deciziilor din ASF (am fost purtător de cuvânt al ASF, pentru o scurtă perioadă, până în Decembrie 2014), dezvaluie anal;istul economic Radu Teodor Soviani.
Pentru că, unii au impresia că o dată cu devoalarea rolului conducerii ASF la majorarea fraudei de la City Insurance și la cvadruplarea găurii de la Euroins, subiectul se încheie… Eu spun că nu se încheie. Așa cred eu. Nu numai în asigurări, unde evident continuă.
Pentru că ASF a supravegheat cum a supravegheat și într-un alt segment mult mai fin, dar tot în folosul celor puțini: piața de capital, mai dezvaluie sursa citata. (Sava N.).
Parteneri
Ultimile stiri locale


De ce sunt rafturile metalice o soluţie ingenioasă pentru garajul tău?
Garajul este un loc unde depozitezi deseori fel de fel de obiecte, ceea ce înseamnă că ar trebui să ai...


„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei...


Cum să obții un credit rapid fără anaf
În momentele de nesiguranță financiară, posibilitatea de a accesa un credit urgent fără anaf poate fi esențială. Indiferent dacă trebuie...
Încep calificările naționale pentru Campionatul Mondial de Esports de la Iași
România, în calitate de țară organizatoare, va avea jucători și echipe direct calificate la Campionat, fără a mai fi nevoie...
XPG lansează sursa CYBERCORE II certificată ATX3.0 Platinum și PCIe 5.0 ready
XPG, furnizor de sisteme, componente și periferice pentru gameri, profesioniștii Esports și pasionații de tehnologie, a anunțat astăzi lansarea globală...


„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova
Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul...
Noua serie Galaxy A prezentată oficial în România
Noua serie Samsung Galaxy A, cea mai populară gamă de smartphone-uri din portofoliul companiei, a fost prezentată oficial în România. Cele...
Noul monitor ultra wide de la Philips înlătură nevoia unui ecran secundar
București, 28 martie 2023 – Philips 45B1U6900C îmbină două monitoare într-unul singur. Noul monitor are scopul de a facilita fluxul de...


Stimați cetățeni, să nu vă mirați prea mult când veți vedea pe străzi polițiști în boxeri, bermude, pijamale, etc, care vor desfășura activități polițienești în timpul liber – Ziarul Incisiv de Prahova
Și totuși, cine este Nicu Marcu, de unde vine șeful ASF, și cum a ajuns acolo? A devenit evident pentru...


Credit cu aprobare pe loc în România printr-o IFN: Cum să eviți capcanele și să faci alegeri informate
Creditele cu aprobare pe loc în România oferite de instituțiile financiare nebancare (IFN) pot reprezenta o soluție rapidă și convenabilă...
Xiaomi lanseaza Seria Redmi Note 12 in Romania
Seria Redmi Note 12 continuă să aducă caracteristici exclusive de nivel flagship la dispozitive din gama upper-mid range, redefinind fotografia...


La mulți ani SRI – Serviciul Român de Informații – Ziarul Incisiv de Prahova
Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...


„Cu afaceri ilegale ma ocup și fac multi bani”, pare sa fie motto-ul „celebrului” Muresan Catalin de la Recop Recycling SRL
Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...


Când trebuie să luați în considerare un credit urgent online in 2 minute
Atunci când vine vorba de împrumuturi, luați în considerare creditul urgent online 2 min. Acest tip de finanțare oferă condiții...


Ziua Poliției Române – 25 martie 2023 – Ziarul Incisiv de Prahova
De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției Române prin subordonarea ei neaveniților care conduc țara, prin subfinanțarea ei,...
AGON by AOC lansează noul monitor pentru gaming de 32″, cu 240 Hz, HDR și timp de răspuns GtG de până la 1 ms
București, 23 martie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT...
Știrile Săptămânii
-
Evenimentacum 3 săptămâni
PROSTIA SI SMECHERIA….DE FAPT AU VRUT SA ACOPERE ILEGALITATILE FACUTE DE EL ȘI CEI CARE AU SEMNAT… – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 3 săptămâni
Consiliul Local Ploiesti va fi chemat sa GIREZE faptele penale savarsite in cazul BCR – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 1 lună
Cosmin Dorobantu, liderul FSANP, confirma dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova/” Caracatita din Aparatul Central si din zona Administratiei Penitenciarelor”
-
Evenimentacum 3 săptămâni
Din nou revenim la Mânăstire!/Ați ghicit! Penitenciarul Ploiești!/ Subiectul nostru Maica stareță ,, Magdalena”(Toma Magdalena) – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 2 săptămâni
,, Noaptea Minții” sau ,,Cum calculează Mafia”!!!/Episodul IV – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum 2 săptămâni
Zeus transformat in Hades!!! – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Evenimentacum O săptămână
Replica ,, Caracatiței”
-
Evenimentacum 1 lună
„Omerta”, ,”Legea tăcerii” și a intereselor prima în fața legii în Penitenciarul Ploiesti/Despre Doamna Dănescu Izabela, supranumită eminența cenușie și regina hoților din Penitenciarul Ploiești