Eveniment
Cum a fost jefuită moștenirea lui Silviu Prigoană ( UWS/fosta ROSAL) și de ce tăcerea autorităților este complice – Ziarul Incisiv de Prahova
Incisiv de Prahova dezvăluie o rețea complexă de corupție, cu implicații la nivel înalt în administrația prahoveană, centrala și în serviciile secrete.
Moștenirea lui Silviu Prigoană: O pradă pentru serviciile secrete?
Compania ROSAL, odată afacerea de succes a lui Silviu Prigoană, a fost vândută la un preț derizoriu șoferului său, Bogdan Niculescu, apropiat al lui Florian Coldea. Această tranzacție ascunde un joc periculos între două facțiuni ale SRI, ambele doritoare de a pune mâna pe o afacere profitabilă.
Corupție la nivel înalt: Politicieni, magistrați și ofițeri de poliție implicați
În această luptă pentru ROSAL, au fost implicați ofițeri de poliție corupți (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc, magistrați influenți și chiar un senator USR. Un procuror din Parchetul General, sprijinit de aripa lui Coldea, un senator USR și un jurnalist cu un trecut tumultuos (aici), (aici), etc, au orchestrat o campanie de denigrare împotriva unor oameni de afaceri, încercând să manipuleze justiția în favoarea propriilor interese dolosive.
Mafia deșeurilor: Investigație Incisiv de Prahova (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc
Începând cu 29 noiembrie 2024, Incisiv de Prahova a demarat publicare aunor articole ce fac parte dintr-un serial al unei investigatii de cca 2 ani de zile care vor dezvălui amănunte șocante despre o amplă rețea de corupție în afacerile cu deșeuri din Prahova.
Procurorul Aurelian Mihăilă: Un nume legat de mafia italiană și rusă
Procurorul Aurelian Mihăilă, trimis în judecată de DNA cu nouă ani în urmă, are legături suspecte cu reprezentanti ai mafiei italiene și rusești, precum și un istoric de consum de droguri. Întâlnirile sale cu senatorul Aurelian Oprinoiu au fost monitorizate de serviciile secrete.
Amenințare la adresa securității naționale: Presiuni asupra justiției
Întâlnirile dintre senatorul Oprinoiu și procurorul Mihăilă, monitorizate de serviciile secrete, au reprezentat un atac la siguranța națională. Senatorul a încercat să preia controlul asupra afacerilor cu deșeuri din Prahova, iar procurorul a fost implicat în anchete și „specializări” suspecte, prin intermediul unui ONG USR.
Furt din banii publici: Strategia UWS/fosta ROSAL
Tentativa de obținere a unor declarații false:
Presiuni au fost exercitate asupra martorilor pentru a obține declarații false referitoare la firma WOMA, într-o tentativă evidentă de ascundere a unor interese obscure.
Un ”Rege al gunoaielor” în umbra:
Colonelul SRI Ciobanu Danut, actual director la UWS (fosta Rosal), a încercat să își extindă influența chiar și în domeniul medical, intervenind în achizițiile deșeurilor medicale ale spitalelor din Prahova si in altfel de achzitii: studiul de caz ce va fi devoalat, cu documete, in viitoarele editii ale investigatiei: Spitalul Județean de Urgență Dr. Constantin Andreoiu Ploiești, etc.
Strategia de intimidare a grupării Coldea:
O adresă transmisă către ADI Deșeuri Prahova, la data de 25 noiembrie 2024, solicită răspunsul instituției legat de o prelungire ilegală a contractului de salubritate, bazându-se pe inexistența bunurilor de retur.
Povestea pe scurt: O schemă de fraudare a cetățenilor
În data de 14.02.2024, în urma Ședinței Adunării Generale a Asociaților implicați din zonele 2 Băldăcești și 6 – Valea Doftanei, a fost aprobată ajustarea/modificarea tarifelor operatorului United Waste Solutions SRL (Hotărârea nr. 3/14.02.2024), în sensul majorării de la 20,29 RON/persoană la 28,72 RON/persoană. Nota de fundamentare a noului tarif prevedea obligația operatorului de a face investiții: achiziția de autogunoiere 16 mc – 12 bucăți, achiziția de pubele pentru populație – 71.924 bucăți, pubele de 240 litri – 600 bucăți, container 1,1 mc – 350 bucăți. Această obligație nefiind respectată, nu înțelegem de ce ați permis operatorului practicarea noului tarif majorat și nu ați pus în aplicare prevederile art. 38.1 din contract privind rezilierea contractului din culpa Delegatului (SC United Waste Solutions SRL). Cetățenii din localitățile aflate în zona deservită de operator au fost puși în situația de a plăti un tarif majorat, în mod nejustificat. În plus, și calitatea serviciilor prestate lasă de dorit.
Operatorul SC United Waste Solutions SRL (fosta Rosal) avea obligația achiziționării a 65 de mașini de colectare.
NU AU DECÂT UNA SINGURĂ.
FURT GENERALIZAT PE BANII PUBLICI!
Aceste mașini sunt considerate bunuri de retur și, conform contractului, „toate bunurile de retur revin de drept delegatarului (ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA”)”. Din ultimele informații aflate si documentate in urma unor investigații complexe denota că aceste mașini nu există.
Practic, operatorul a fundamentat și încasat tariful de salubritate în baza unor investiții nerealizate, înșelând cetățenii prahoveni și diminuând în mod direct patrimoniul ADI prin imposibilitatea predării bunurilor de retur.
Lăsând la o parte faptul că această situație a fost „sesizată abia acum”, se impune, de urgență, rezilierea contractului și demararea procedurilor legale de recuperare a banilor plătiți în mod nejustificat de cetățeni și a prejudiciului suferit de Asociație (implicit și de orașele și comunele asociate) prin nepreluarea celor 65 de mașini de colectare.
Între ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA” și operatorul SC United Waste Solutions SRL (fosta Rosal) a fost aprobat un angajament de plată la data de 25.10.2023, privind plata redevenței datorate conform contractului de către operator.
La data de 17.10.2024, angajamentul a fost anulat, constatându-se încălcarea obligațiilor de plată.
Acest lucru trebuia să atragă rezilierea de drept a contractului și, eventual, demararea procedurilor pentru recuperarea întregului prejudiciu.
Ilegalitati cat „casa”
Operatorul SC United Waste Solutions SRL indică pe facturile către cetățeni ca beneficiari ai plății pentru serviciile prestate o societate – Toyo Motor Center SRL – care nu are contract cu ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA”. Acest lucru, pe lângă faptul că creează confuzie în rândul cetățenilor, reprezintă o altă încălcare gravă a prevederilor contractului de concesiune, ce are ca sancțiune imediată rezilierea contractului (încălcarea art. 25).
Inselaciune pe bani publici, autoritatile sunt in „adormire”
Toate aceste lucruri demonstrează înșelarea directă a cetățenilor – și nu numai – prin practicarea unor tarife nejustificate, obligațiile din fișele de fundamentare nefiind niciodată respectate. Mai mult, din punct de vedere patrimonial, ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA” este pagubită în mod direct atât prin lipsa bunurilor de retur ce ar urma să intre în patrimoniul său, cât și prin lipsa resurselor financiare – prin neplata la timp a redevenței datorate – necesare îmbunătățirii activității de salubritate la nivelul județului Prahova.
Pe baza informațiilor din sutele de documente intrate in posesia redactiei Ziarului de Investigatii Incisiv de Prahova rezulta in mod indubitabil aspectele de nelegalitate imputate WSO/UWS (fostă ROSAL) care se concentrează în principal pe următoarele:
- Tarif majorat nejustificat:
- WSO/UWS a majorat tariful de salubritate fără a respecta obligațiile contractuale de a efectua investițiile prevăzute (achiziționarea de autogunoiere, pubele, containere). Aceasta reprezintă o înșelăciune directă a cetățenilor și o diminuare a patrimoniului ADI.
- Bunuri de retur inexistente:
- Conform contractului, WSO/UWS ar fi trebuit să predea un număr semnificativ de mașini de colectare (bunuri de retur) către ADI. Investigațiile indică lipsa acestor mașini, sugerând un furt generalizat pe banii publici.
- Nerespectarea obligațiilor de plată:
- WSO/UWS a încălcat obligațiile contractuale de plată a redevenței datorate către ADI, fapt care ar fi trebuit să conducă la rezilierea contractului.
- Beneficiar fals pe facturi:
- Facturile emise către cetățeni indicau ca beneficiar o societate (Toyo Motor Center SRL) care nu are contract cu ADI, ceea ce reprezintă o încălcare gravă a prevederilor contractuale și poate constitui înșelăciune.
- Concluzie: O rețea complexă de corupție care necesită o anchetă amplă și transparentăToate aceste nereguli indică o rețea de corupție extinsă, care necesită o investigație aprofundată și transparentă din partea autorităților. Tăcerea instituțiilor competente este, în sine, o dovadă a complicității în această schemă complexă de fraudare a cetățenilor și a statului.
Aceste nereguli, conform rapoartelor intrate in posesia noastra, inclusiv ale serviciilor secrete, ar trebui să conducă la rezilierea contractului și la inițierea de proceduri legale pentru recuperarea prejudiciului suferit de ADI și cetățeni. Este important de menționat că aceste sunt acuzațiile imputate WSO/UWS, confirmate de mai multe structuri de specialitate necesita investigații suplimentare și decizii judiciare impotriva celor care acopera acest furt generalizat din bani publici, mai ales a autoritatilor care au permis intrarea in licitatie a WSO/UWS in mod absolut ilegal „intoand” o corputie generalizata in randul autoritatilor „penetrate” de Statul Paralel din care face parte aceasta Grupare de criminalitete economico financiar organizata.
O rețea întunecată de corupție în Prahova
Cazurile de corupție din Prahova, prezentate de Incisiv de Prahova, dezvăluie o rețea complexă ce implică personaje influente din SRI, sistemul judiciar, și sfera politică. Unele aspecte ale acestei rețele rămân neclare, necesitând o analiză mai aprofundată.
Serviciul Român de Informații (SRI): O reformă incompletă sau o rețea subterană?
Știm că SRI a trecut printr-un proces de reformă, dar persistă întrebări cu privire la acțiunile unor foști ofițeri SRI, precum colonelul Ciobanu Danut și colonelul Croitoru Claudiu, actuali angajați la UWS (fostă ROSAL).
De ce Serviciul E (Protecția Internă) nu ia măsuri împotriva evidentelor? Lipsa de reacție ridică suspiciuni despre o posibilă incompletitudine a reformei, existența unor rețele subterane de corupție sau lipsa de voință politică în combaterea acestora.
Jurnalismul compromis: O luptă pentru moștenirea lui Silviu Prigoană
În umbra acestui caz se conturează o luptă pentru preluarea controlului asupra moștenirii lui Silviu Prigoană (fosta ROSAL). Interesul unor jurnaliști de a ocupa locul pseudo – jurnalist narcoman, santajist si spagar Cătălin Stavri, după inculparea acestuia, ridică semne de întrebare. Ce motive ascund aceste acțiuni? Care este legătura cu anumite ONG-uri?
ONG-uri și interese ascunse: Conexiuni neclare
Implicarea unor ONG-uri în această situație ridică suspiciuni. Care este rolul acestor ONG-uri in presa? Sunt ele doar o fațadă pentru interese ascunse? Care este legătura cu echipa Petrolul Ploiești sau chiar cu toaletele publice? Aceste conexiuni nebuloase necesită clarificări urgente.
Concluzii: Necesitatea unei investigații independente și transparente
Nelămuririle prezentate mai sus necesită o investigatie profundă, independentă și transparentă, care să dezvăluie conexiunile existente și să stabilească responsabilitățile. Publicul, prin informațiile pe care le poate furniza, poate contribui la clarificarea acestei situații complicate.
Vom reveni cu detalii, documente si inregistrari audio demolatoare. (Cristina T.).
Eveniment
Avertismente și nepotism – Ziarul Incisiv de Prahova
Concursuri disimulate in MEAT
Alertele privind angajările din MEAT
Ziarul de investigații și dezvăluiri Incisiv de Prahova atrage atenția asupra unor posibile iregularități în organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Se pare că, deși Direcția Națională Anticorupție (DNA) a acționat asupra sinecurilor din ministere, aranjamentele pentru angajări continuă.
Iata ca aranjarea unor concursuri pentru ocuparea unor posturi in administratia centrala de specialitate nu s-a incheiat chiar daca DNA a facut ravagii in aceasta problematica obscura a sinecuristilor din mediul ministerelor.
Detalii despre concursurile viitoare
Din surse apropiate in Ministerul Economiei Antreprenoriatului si Turismului – MEAT, condus de catre ministrul PSD, Radu Oprea, aflam ca in perioada urmatoare se vor delura mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi caldute in cadrul acestei institutii chiar daca, dupa se stie, exista OUG nr. 115/2023[1] privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, prin care se stipuleaza la art. VII “(1) În anul 2024 se suspendă ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, cu excepţia posturilor unice din:
a)instituţiile şi autorităţile publice, astfel cum sunt definite la art. 2 alin. (1) pct. 30 din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare…”.
Astfel de pe site-ul public al MEAT[2] aflam printre altele ca in data de 16.12.2024, ora 10, se va da proba scrisa in vederea ocuparii pe durata nedeterminata a doua functii contractuale de consilier debutant la Serviciul Afaceri Europene din cadrul Directiei Afaceri Europene si Relatii Internationale, care vor participa 50 de candidati, iar dupa 4 zile candidatii admisi vor sustine proba practica, conform anuntului oficial postat.
Suspiciuni de favoritism
Dar ce este interesant este faptul ca majoritatea candidatilor nu stiu ca printre acestia se regaseste si o domnisoara cu numele de Stan Andreea Florina, recent absolventa de facultate, candidat cu un potential de sustinere din partea unor reprezentanti ai MEAT, cum ar fi: Razvan Marian Parcalebescu, directorul de cabinet al ministrului Radu Oprea, precum si colegele de serviciu ale acestuia doamna Stan Andriana Florina, consilier in cadrul MEAT, nimeni alta decat mama candidatei sus mentionte, si Bardas Maria Mihaela, consilier in cadrul MEAT, nimeni alta decat matusa candidatei anterior mentionate.
Impactul asupra angajărilor și transparenței
Gurile rele rele exterioare ministerului spun ca cele doua surori stau in acelasi birou si musoroiesc multe lucruri de interes pentru membrii corpului de control al ministrului si nu numai.
De mentionat este ca mama viitoarei candidate[3], pe care sigur o “recomanda vocea si talentul” respectiv experienta in domeniul de interes pentru ocuparea posturilor scoase la concurs, face parte (bine inteles, datorita capacitatii sale profesionale deosebite, avandu-se in vedere functia relevanta de consilier, nu cea de sef birou, sef serviciu sau director), din mai multe consilii de administratie la societati aflate in subordinea ministerului in cauza, cum ar fi: “Centrul National de Invatamant Turistic” SA, si “Uzina Mecanica Orastie” SA Hunedoara, de unde pentru anul 2023 a primit o indemnizatie cumulata de vreo 40.000 lei/an, iar actualmente este chiar presedinte al consiliului de administartie al SC “Uzina Mecanica Cugir” SA – Alba Iulia, cu o indemnizatie pe primele 6 luni de 23216 lei.
Matusa[4] acestei candidate este si aceasta, conform declaratiei de avere pentru anul 2023, membru administrator la SC “Iprochim”Sa – Bucuresti, iar prin anul 2019 constatam ca a fost nominalizata sa faca parte din secretariatul tehnic al comisiei de privatizare a SC “Rompetrol Rafinare” SA – Constanta[5], cand ministru al energiei era Virgil Popescu.
Deci cu asemenea proptele interne ministerului initiator al concursului, multe voci insinuase spun ca tanara candidata nu are nicio sansa sa rateze admiterea pe post, iar nivelul de cunoastere necesar pentru a trece de proba scrisa sunt bine aprofundate de transparenta tematici de studiu, astfel incat egalitatea de sanse pentru toti candidatii participanti este pe deplin asigurata.
Noi credem ca ministrul Radu Oprea cunoaste toate aspectele sus mentionate si va asigura luni 16.05.2024 toate conditiile ca candidata cu rude in minister sa nu fie dezamagita.
De ce apreciem asta, pentru ca un alt ministru al economiei Claudiu Nasui, devoala acum cateva luni cateva aspecte ce par de interes pentru urmatoarele saptamani[6], cand se vor mai tine si alte concursuri cu posibila dedicatie pentru speta sus mentionata, si credem ca sunt de interes si pentru o institutie de forta a statului DNA, cu experiente penale in domeniul concursurilor ministeriale, nu misterioase, care ar putea face putina ordine in cadrul MEAT pe subiectul sus referit.
Astfel, Claudiu Nasui spunea printre altele „Din câte am aflat, este o combinație de subiecte date de dinainte, cu proba orală, în urma căreia intră cine trebuie. În anumite cazuri, și acea bibliografie este făcută astfel încât să descurajeze oamenii din ‘afară’ să aplice. Toată această procedură este făcută, mai degrabă, ca să garanteze că ‘numai cine trebuie’ ocupă aceste poziții. Apoi, cel care este angajat prin calitatea de membru de partid sau prin nepotism, este greu de dat afară de oricine. De aceea, trebuie schimbată legea.”
Așteptări și apeluri la acțiune
În acest context, se așteaptă reacții din partea autorităților competente, precum DNA, pentru a ancheta aceste semnale de alarmă și pentru a restabili un climat de transparență și echitate în cadrul MEAT. Este esențial ca instituțiile statului să intervină pentru a asigura că angajările se fac pe baza meritului, nu a relațiilor de rudenie sau de partid.
Această situație ridică importante întrebări cu privire la integritatea sistemului public și la modul în care se gestionează resursele umane în instituțiile statului. Așteptăm reacții concrete din partea tuturor actorilor implicați. Vom reveni, normal, cu dezvăluiri senzaționale! (Cristina T.).
[1] https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/277404
[2] https://economie.gov.ro/cariera/
[3] https://economie.gov.ro/stan-i-adriana-florina/
[4] https://economie.gov.ro/bardas-maria-mihaela/
[5] https://gov.ro/ro/print?modul=stiri&link=strategia-de-privatizare-a-societatii-rompetrol-rafinare-s-a-constanta-aprobata-de-guvern#null
[6] https://ziare.com/locuri-de-munca/angajare-stat-frauda-1882589
Eveniment
O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump – Ziarul Incisiv de Prahova
Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției
Un deceniu de mizerie și corupție
Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, structură care a menținut orașul într-o stare precară timp de un deceniu. Această perioadă a fost marcată de mizerie și gunoaie, iar drumul spre normalitate se preconizează a fi lung și dificil, precizeaza Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu.
Promisiuni și independenta în serviciile de salubritate
Totuși, independența Ploieștiului în controlul calității serviciilor de salubritate constituie singura premisă de la care se poate progresa, reprezentând și o promisiune de campanie. Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a mulțumit Consiliului Local pentru sprijin și pentru calitatea dezbaterilor pe această temă.
Revelații retardate: Presa și UWS (aici), (aici), (aici), etc
Se simte un gust amar observând că o parte din presă a descoperit abia acum problemele legate de UWS (United Waste Solutions) – fosta Rosal. Deși noi dezvăluiam ilegalitățile comise de această companie și lipsa bunurilor de retur, acea parte a presei promova UWS. Acum, după ce Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, chiar și această parte a presei a ajuns la concluziile pe care noi le-am expus si dezvaluit în ultimele luni.
Proiecte Europene: speranțe și provocări
De asemenea, cu tot respectul pentru Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești, considerăm necesar să facem unele precizări:
Este vital să ne amintim că se desfășoară în prezent un proiect finanțat de Uniunea Europeană intitulat „Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor”, implementat la nivelul întregului județ Prahova.
Este important de notat că acest proiect este supus atât legislației naționale în vigoare, cât și directivelor comunitare referitoare la managementul deșeurilor, derularea sa având loc sub atentă coordonare a Ministerului Fondurilor Europene – Direcția Generală Programe Infrastructură Mare – Autoritatea de Management POIM.
Responsabilități legale și oportunități de imbunătățire
Conform Art. 10 alin. (11) din Legea nr. 51/2006: „Unitățile administrativ-teritoriale membre ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, care au delegat împreună gestiunea utilităților publice aceluiași operator/operator regional, se pot retrage din asociație înainte de expirarea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor doar cu acordul majorității celorlalte unități administrativ-teritoriale membre, exprimat prin hotărâri ale autorităților deliberative, precum și cu acordul scris al entităților finanțatoare, în cazul în care beneficiază de proiecte cofinanțate din fonduri europene.”
Art. 521 din Legea nr. 51/2006 stipulează: (1) Unitățile administrativ-teritoriale au responsabilitatea pentru neîndeplinirea angajamentelor asumate referitoare la utilizarea fondurilor, atât cele bancare cât și cele nerambursabile.
(2) Ministerul, având rolul de autoritate de management, trebuie să notifice unitățile deficiente și să le solicite remedierea situației în termen de 30 de zile.
(3) Dacă nu se iau măsuri, ministerul va solicita restituirea prejudiciului creat.
(4) În cazul nerespectării obligațiilor, ministerul va recomanda sistarea alimentării cu cote defalcate din impozitul pe venit.
(5) După recuperarea sumelor datorate, ministerul va comunica Ministerului Finanțelor Publice pentru ridicarea restricțiilor.
Nereguli și provocări în managementul deșeurilor
De asemenea, orice membru care se retrage sau este exclus din Asociație se obligă să plătească toate sumele aferente investițiilor și despăgubirile stipulate în Contractele de Delegare. Documentul de Poziție al aplicației de finanțare subliniază că „nicio parte nu va încheia individual un contract de delegare a gestiunii serviciilor menționate”.
Necesitatea unei anchete riguroase
Având în vedere toate aceste aspecte, considerăm că primarul Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești ar trebui să analizeze cu atenție consecințele retragerii din Asociație, deoarece aceasta ar putea implica obligații de plată.
Pentru a lua o decizie bine fundamentată, ziarul Incisiv de Prahova publică și Instrucțiunea nr. 04/04.01.2017 emisă de AM POIM.
Aceasta ar trebui să servească drept bază pentru o discuție deschisă și informată despre viitorul serviciilor de salubritate din Ploiești. Este esențial ca autoritățile și cetățenii să colaboreze pentru a găsi soluții viabile care să prevină reapariția neregulilor și să asigure o gestionare eficientă a deșeurilor, restabilind încrederea în sistemul public. Numai prin transparență și responsabilitate se poate construi un viitor mai curat și mai sigur pentru comunitate. Vom reveni. (Cristina T.).
Eveniment
AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!! – Ziarul Incisiv de Prahova
In mod normal, intr-o tara in care dreptatea si ocrotirea binelului public prin intermediul actului de justitie ar trebui sa primeze, Inspectia Judiciara ar trebui sa se autosesizeze cu privire la activitatea judecatoarei Grosu Crina Elena, cea care a reusit sa nu inteleaga pericolul public concret pentru ordinea publica a inculpatului Potra Horatiu.
Pericolul public și activitatea judecătoarei Grosu (aici)
Poate ca, inspectorii judiciari, aflati deja de aproximativ 10 zile la Judecatoria Ploiesti pentru efectuarea verificarilor privind sesizarea doamnei judecator Radulescu ar trebui sa extinda verificarile si cu privire la activitatea acestui judecator care pronunta hotarari in materia masurilor preventive care nu au niciun fundament legal, manifestand inconsecventa in solutiile dispuse.
Între verificări și responsabilitate
Bineinteles ca solutiile judecatorului nu pot face obiectul verificarilor, dar activitatea acestuia si modul de solutionare a cauzelor se pot verifica.
Macar atat, de restul se ocupa …binele public !!!
Impactul hotărârilor judecătorului asupra ordinii publice
Nu este corect ca solutia dispusa de catre Judecatoria Ploiesti sa de-a apa la moara infractorilor spagari ( narcoman si santajist Catalin Stavri) in discreditarea procurorului Mihaila Mihai, sugerandu-se ca luarea masurii preventive a controlului judiiciar, a treia ca si ordine a gravitatii, a avut la baza incompetenta profesionala a domnului procuror.
Opinie politică și influențe externe
Sau poate ca doamna judecator are aceeasi opinie politica exprimata si de un alt magistrat cu privire la votul ce urma sa fie exprimat la alegerile prezidentiabile recent anulate, turul doi……NU U.S.R.., adica nu Lasconi, adica pro Georgescu !!!
Mai bine la Ploiesti s-ar fi spus…NU ROMGAZ !!!
Nu Medias !!!
Evaluarea corectă a situației de către Tribunalul Sibiu
Solutia instantei este gresita si daca ne raportam la motivarea Tribunalul Sibiu, care intr-o actiune in contencios administrativ, solutionand o cerere a inculpatului Potra Horatiu, a motivat respingerea acesteia prin existenta unui pericol public pentru ordinea publica, apreceiind in mod corect ca nu se impune autorizarea acestuia sa poarte arme neletale.
Întrebări privind deciziile judecătorului
Atunci, doamna Grosu, cum ramane cu tot arsenalul gasit in autoturismul lui Potra Horatiu ???
Erati multumita daca acesta si grupul sau ajungeau in Bucuresti si provocau haosul care se preconiza ???
Se adeverea crezul …NU U.S.R. ???
Fraternizarea cu infractorii și consecințele asociate
Vorba protestatarului Marian Ceausescu: Cum dracu un magistrat, altul decat dumneavoastra semna acum cativa ani o petiitie publica prin care isi manifesta increderea in sistemul de justitie iar acum a ajuns sa spuna … NU U.S.R. .., in conditiile in care singura optiune mai era Georgescu ??? Sau lucrurile se schimba in mentalul deja afectat, din momentul fraternizarii cu infractorii ??? Prietenii stiu la ce facem referire.
Teama de represalii în rândul celor verificați
Norocul societatii este ca justitia nu este singurul stalp al acesteia, iar lucrurile se analizeaza cu adevarat si obiectivism in cu totul alta parte !!!
Asa ca, infractorule spagar, narcoman si santajist Catalin Stavri, nu este vina domnului procuror Mihaila Mihai ca sistemul de justitie din cadrul Republicii Ploiesti nu functioneaza corect.
Sfat pentru judecătoarea semnatară a comunicatului de presă
Apropo,
Domnilor inspectori, daca tot doriti sa aflati adevarul in cazul sesizarii doamnei judecator Radulescu, sa aveti in vedere faptul ca toate persoanele carora le-ati solicitat note de relatii priiind situatia de fapt nu au avut curaj sa spuna adevarul.
Desi verificarile au creat o stare de teama in randul celor verificati, cei chemati sa lamureasca situatia de fapt au ales varianta nesinceritatii din cauza eventualelor repercursiuni ulterioare.
-
Afaceriacum 3 luni
Fronturi MDF pentru mobilier: eleganța și durabilitatea într-o singură alegere
-
Afaceriacum 3 luni
Curatare profesionala tapiterii auto in Oradea Spalatorie Tapiterie Cu Aburi
-
Uncategorizedacum 3 luni
Se Apropie Iarna: Cum Să Ne Protejăm în Sezonul Rece
-
Uncategorizedacum 1 lună
România, partea fără sens. Posibile cazuri de corupție în cadrul Registrului Auto Român și în cadrul Poliției Române
-
Sportacum 2 luni
Johan Cruyff: viziune și lecții despre strategie în sport
-
Socialacum 3 luni
Seduction Studio – Intră în lumea videochat-ului
-
Afaceriacum 2 luni
Cum să decorezi bradul de Crăciun pentru un efect spectaculos
-
Afaceriacum 1 lună
VerdictLine: Instrumentul care revoluționează educația juridică pentru studenți și stagiari