Connect with us

Uncategorized

Zyxel – 4 factori esențiali pentru realizarea unor rețele performante acasă

Publicat

pe

31 mai 2023 — Conectivitatea la domiciliu este vitală pentru toate generațiile, iar o conexiune perfectă, fiabilă și sigură creează confort și îmbunătățește productivitatea. Următoarea generație de soluții de conectivitate este esențială pentru viața noastră de zi cu zi și pentru succesul nostru. Chiar și asistenții medicali înregistrați lucrează de acasă. Mulți oameni se bazează acum pe rețeaua lor de acasă pentru a finaliza proiecte la muncă, pentru streaming video, jocuri online, listare la imprimante wireless și conectarea la camere de supraveghere. Potrivit Deloitte, în medie, gospodăriile din SUA au acum o medie de 22 de dispozitive conectate.

Factorii pe care ar trebui să îi luați în considerare pentru conectivitatea la domiciliu:

  1. Switch multi-gigabit cu 12 porturi negestionate

Rețeaua de 10 GbE oferă viteze de transmisie mai mari și permite clienților să facă upgrade instantaneu la un mediu hibrid de rețea de mare viteză la un preț rentabil. Acest multi-gigabit acceptă viteza de transmisie a datelor între 10G, 2.5G, 1G sau 100M, capabile să deservească o gamă largă de dispozitive de rețea, cum ar fi console de jocuri, laptopuri, desktop-uri, stații de lucru, servere, dispozitive de stocare atașate la rețea (NAS) sau puncte de acces wireless.

Ce vă recomandăm: https://www.zyxel.com/us/en-us/products/switch/12-port-unmanaged-multi-gigabit-switch-with-2-port-25g-and-2-port-10g-sfp-xgs1010/overview

  1. WiFi Router

Partajați o conexiune la Internet cu conectivitate rapidă prin cablu și fără fir. Obțineți o redare mai lină a streamingului video de înaltă definiție. Reduceți decalajele pentru toate jocurile online preferate. Partajați rapid fișiere între dispozitivele conectate. Faceți totul cu seria de routere de acasă Zyxel.

Ce vă recomandăm: https://www.zyxel.com/us/en-us/products/wifi-router

  1. Linie de alimentare

Conectați-vă rapid și ușor cu seria powerline Zyxel. Transformați priza într-o rețea cu fir. Pur și simplu conectați un adaptor la o priză din apropierea routerului și  conectați-l la un cablu Ethernet. Mergeți într-o altă cameră, conectați un alt adaptor la o priză din apropierea dispozitivului pe care doriți să îl conectați la Internet și sunteți gata de plecare!

Ce vă recomandăm: https://www.zyxel.com/us/en-us/products/powerline

  1. Spațiu de stocare personal în cloud

Obțineți spațiu extins pe disc pentru toate dispozitivele de rețea cu seria personală de stocare în cloud de la Zyxel. Aceste produse compatibile cu cloud vă permit să vă accesați în mod liber datele oriunde mergeți cu dispozitivele mobile preferate. Dezvoltați-vă și extindeți-vă biblioteca multimedia de acasă sau creațiile cu capacitatea sa excelentă de streaming media.

Ce vă recomandăm: https://www.zyxel.com/us/en-us/products/personal-cloud-storage/2-bay-personal-cloud-storage-nas326

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă primul loc pe piața globală a monitoarelor OLED

Publicat

pe

De

Compania atinge o cotă de piață globală de 34,7% în segmentul monitoarelor OLED la doar un an de la lansarea primului său monitor OLED

Compania menține conducerea pe piața globală a monitoarelor de gaming pentru al cincilea an consecutiv, conform veniturilor totale

București, România – 27 mai 2024 – Samsung Electronics Co. Ltd., lider global în industria de afișaje, a obținut poziția de top în vânzările globale de monitoare OLED la doar un an după lansarea primului său model OLED — monitorul de gaming Odyssey OLED G8 de 34″ (modelul G85SB).

Conform datelor furnizate de International Data Corporation (IDC), Samsung Electronics a ocupat primul loc pe piața globală a monitoarelor OLED, înregistrând o cotă de piață de 34,7% în baza veniturilor totale și primul loc la nivel de cotă de piață în baza volumului de vânzări, 28,3% fiind procentul pentru monitoarele OLED vândute în 2023.

„Piața monitoarelor OLED este extrem de competitivă, așa că atingerea poziției de top necesită multă inovație și o calitate fără egal a produselor. Această realizare reflectă dorința noastră de excelență și înțelegere a nevoilor consumatorilor, factori cheie în producerea unor monitoare OLED remarcabile pentru jucătorii exigenți din întreaga lume”, a declarat Hoon Chung, vicepreședinte executiv al diviziei de afișaje vizuale la Samsung Electronics.

Mai mult decât atât, Samsung și-a menținut conducerea și pe piața globală a monitoarelor de gaming pentru al cincilea an consecutiv, înregistrând o cotă de piață de 20,8% în materie de venituri totale.

De la intrarea pe piața OLED, Samsung a continuat să inoveze, primind feedback pozitiv pentru noile sale monitoare, precum Odyssey OLED G9 (modelul G95SC), care au fost apreciate pe scară largă de experți și critici din întreaga lume.

La CES 2024, Samsung a anunțat extinderea gamei sale de monitoare OLED, dezvăluind trei produse noi:

  • Odyssey OLED G8 (modelul G80SD), cu o rezoluție 4K UHD de 32”, un raport de aspect de 16:9, o rată de reîmprospătare de 240Hz și un timp de răspuns de 0,03ms (GtG).
  • Odyssey OLED G6 (modelul G60SD) cu o rezoluție QHD de 27”, un raport de aspect 16:9, o rată de reîmprospătare de 360Hz și un timp de răspuns de 0,03ms (GtG).
  • O versiune actualizată a Odyssey OLED G9 (modelul G95SD) cu o rezoluție duală QHD de 49” într-un raport de aspect 32:9, o rată de reîmprospătare de 240Hz și un timp de răspuns de 0,03ms (GtG) plus noi caracteristici.

Noile oferte OLED au impresionat cei dintâi critici și au câștigat deja nenumărate premii. La CES — cel mai important eveniment tehnologic din lume — Odyssey OLED G9 a fost numit CES® 2024 Innovation Awards Honoree.

Samsung va continua să-și diversifice gama de monitoare de gaming prin introducerea unor noi modele Odyssey OLED, fiecare dintre acestea beneficiind de tehnologia OLED proprietară a Samsung. Această inovație urmărește succesul seriei Odyssey Neo cu tehnologie Quantum Mini LED, precum și al Odyssey Ark, care a dezvăluit o interfață și un factor de formă, revoluționând industria.

Pentru mai multe informații despre gama de monitoare de vârf Samsung, vă rugăm să vizitați https://www.samsung.com/ro/.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Publicat

pe

De

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP la finala UEFA Champions League 2024.

Pentru a sărbători fanii adevărați ai fotbalului, indiferent de sex, înfățișare, vârstă, job sau stil de viață, Heineken® România le pregătește o seară și o experiență exclusivă, din momentul în care aceștia vor pleca de acasă și până când se vor întoarce pentru a celebra victoria echipei lor preferate.

În seara finalei UEFA Champions League 2024 – eveniment ce va avea loc pe 1 iunie, începând cu ora 22.00, pe stadionul Wembley din Londra – cu 90 de minute înainte de debutul meciului și până în minutul 30 al primei reprize, în aplicația Uber va apărea un nou produs – „Champions Cruise” – ce va fi vizibil persoanelor din București care își vor seta destinația la Berăria H, TRICKSHOT Promenada, Urban House sau într-un loc din apropierea celor trei locații predefinite de vizionare a meciului.

Fanii care vor selecta această opțiune din aplicația Uber, vor fi preluați gratuit cu o mașină premium, din categoria Black, personalizată și accesorizată de Heineken® România, echipată cu surprize. Autoturismul de lux va conduce suporterii către una dintre locațiile prestabilite, pentru a viziona finala UEFA Champions League într-o atmosferă vibrantă, împreună cu alți susținători ai sportului rege.

Răzvan Raț, Camelia Bălțoi și Ionuț Rusu intră în joc

Totodată, Camelia Bălțoi – prezentatoare de știri sportive, Răzvan Raț – fost jucător în UEFA Champions League și om de afaceri și Ionuț Rusu – creator de conținut și comediant își fac și ei echipe pentru marea finală, iar iubitorii fotbalului pot face parte din echipele acestora. Mai precis, ei pot câștiga șansa de a-și petrece întreaga seară alături de unul dintre cei trei căpitani de echipă menționați anterior. Doritorii se pot înscrie la concursurile organizate pe paginile de Instagram ale Cameliei, lui Răzvan și/sau Ionuț. Norocoșii vor fi preluați de acasă chiar de către Camelia Bălțoi, Răzvan Raț sau Ionuț Rusu, cu un Uber de lux și vor petrece împreună seara de pe parcursul finalei UEFA Champions League, într-una dintre cele trei locații predefinite.

Toate detaliile despre această colaborare, despre mecanismul campaniei, precum și despre întreaga experiență sunt disponibile AICI.

Despre HEINEKEN®

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 90.000 de colegi creează bucuria autentică de a fi împreună pentru a inspira o lume mai bună și aduc la viață valorile companiei noastre : Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, 99% dintre acestea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, furnizăm către piața locală aproximativ 98% din producția noastră, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’. Mai multe informații pe www.heinekenromania.ro.

Despre Uber 

Uber este o aplicație care conectează pasageri și șoferi. Din 2020, Uber este un intermediar de transport reglementat și colaborează numai cu parteneri licențiați. În plus, Uber este o platformă multimodală care la nivel global oferă servicii de livrare de mâncare, livrare de colete de mici dimensiuni, biciclete și trotinete electrice. Aplicația este disponibilă în mai mult de 70 de țări din toată lumea, în peste 10.000 de orașe, și îmbunătățește felul în care oamenii se deplasează în metropole.

În România, Uber este disponibil în 22 orașe: București, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, Craiova, Pitești, Ploiești, Galați, Oradea, Brăila, Sibiu, Buzău, Bacău, Râmnicu Vâlcea, Alba Iulia, Arad, Târgu Mureș, Baia Mare, Târgoviște și Suceava. Mai multe informații despre serviciile Uber: www.uber.com/ro/ro/.

Citeste in continuare

Uncategorized

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană cu Galaxy AI

Publicat

pe

De

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie

București, România – 24 mai 2024 – Samsung România și BMW România își unesc forțele pentru a transforma experiența de utilizare a Galaxy AI într-o explorare urbană a Bucureștiului. Prin intermediul telefoanelor Galaxy S24 Ultra, echipate cu AI și a mașinilor performante BMW, cele două branduri îi invită pe bucureșteni să descopere capitala într-un mod inedit, folosind chiar smartphone-ul nelipsit din buzunar, și îi provoacă să aducă astfel la viață povești nescrise și locuri emblematice din jurul lor.

Șase lideri de opinie și ambasadori Samsung – Cuza, Mirela Bucovicean, Goguci, Lili Sandu, Cristiana Oprea și Dan Babu – au condus ultimele modele de mașini BMW și au folosit la maximum toate funcțiile AI ale telefoanelor Galaxy S24 Ultra pe parcursul întregii nopți, cu misiunea de a descoperi poveștile nespuse din spatele unor clădiri emblematice din București.

Team Galaxy și lideri cheie de opinie se alătură celor două branduri

Cei șase au răspuns cu entuziasm provocării Samsung, în parteneriat cu BMW, fiind cunoscuți pentru pasiunea lor pentru adrenalină și activități ieșite din comun:

  • Mirela Bucovicean, pasionată nu doar de tehnologie, ci și de senzații tari, având numeroase cursuri și acreditări la activ, printre care și acreditări FIAși FRAS;
  • Cristiana Oprea, pilot profesionist de raliuri recunoscută la nivel internațional și totodată prima româncă pilot care a concurat în Campionatul Mondial de Raliuri WRC;
  • Dan Babu, cunoscut pentru recenziile sale auto și înțelegerea profundă a tehnologiilor care echipează produsele din jurul său, de la mașini și până la smartphone-uri sau aparatură audio-video;
  • Goguci este un adevărat fan al tot ce înseamnă auto-moto, de la mașini până la ATV-uri, fiind mereu în căutare de noi aventuri;
  • Lili Sandu, mereu gata să exploreze orașul la volanul mașinii sale, dar și să sfideze stereotipurile din jurul femeilor-șofer;
  • Cuza, șofer împătimit și fan al ambelor branduri.

Indicii și provocări marca Questo

Campania, realizată în colaborare cu Questo, platforma premiată pentru jocurile sale de explorare urbană, a avut ca scop demonstrarea utilizării funcțiilor AI de pe Galaxy S24 în aducerea la viața a unor fragmente din istoria Bucureștiului.

În centrul acestei inițiative a fost funcția „Circle to Search” realizată împreună cu cei de la Google. Această funcție schimbă modul în care se realizează căutarea online, de la cea clasică din motorul de căuătare la un simplu gest de glisare sau încercuire pe ecran. Cu motto-ul „Încercuiește. Caută. Găsește.”, utilizatorul poate găsi în cel mai scurt timp informația de care are nevoie, încercuind pe ecran elementul care îl interesează, fie că este vorba despre o fotografie sau o clădire de interes, atât folosind degetul, cât și S Pen-ul telefonului. Informațiile devin accesibile pe loc, la îndemână, iar datorită inteligenței artificiale, rezultatele obținute pot conduce ulterior și către acțiuni mai complexe, precum plasarea rapidă de comenzi pentru anumite cumpărături, realizarea de programări sau identificarea de informații adiționale despre obiectul nou-descoperit.

Pe parcursul quest-ului, participanții au primit diverse provocări și indicii, fiecare dintre acestea necesitând utilizarea tehnologiei avansate a telefoanelor Galaxy S24 Ultra și a mașinilor BMW pentru a putea merge mai departe. De exemplu, funcția „Circle to Search” a fost folosită pentru a descoperi cele 5 destinații, „AI Interpreter” a fost folosit pentru a traduce anumite provocări din alta limbă, „AI Note Assist” pentru a transforma o știre din anul 1877 într-o postare de Social Media din zilele noastre, iar „AI Photo Editing” pentru a aduce la viață scene din trecut într-un mod creativ. În plus, întreaga experiență a avut loc pe timp de noapte pentru a evidenția capabilitățile foto, îmbunătățite datorită tehnologiei AI, de pe camerele seriei S.

Cinci clădiri emblematice din București au fost iluminate în cadrul acestei explorări urbane, alese în mod simbolic de Samsung și BMW pentru această campaniei datorită amplasării lor geografice. Palatul Universul, un reper istoric și cultural al orașului, Muzeul Theodor Aman, care găzduiește operele celebrului pictor român, Muzeul Hărților, care adăpostește o colecție impresionantă de hărți și globuri, Muzeul Victor Babeș, dedicat marelui savant român, și Conacul Golescu-Grant, o clădire cu o arhitectură impresionantă și o istorie bogată, au luminat cerul într-o noapte de mai, conturând cel mai mare cerc luminos din capitală pentru a marca astfel gestul simplu, dar de impact, din spatele funcției „Circle To Search”.

Întreaga experiență a fost facilitată de ultimele modele de mașini hibride BMW, mai exact BMW X2, iX1 și respectiv MINI Countryman. Acestea sunt disponibile atât în modele electric, mild-hybrid, cât și versiuni pe benzină sau diesel. Toate cele trei modele dispun de o interfață de generația 9, care este bazată pe Android Automotive și asigură o versatilitate semnificativ mai mare de aplicații prin pachetul Digital Premium. Sistemul permite update over-the-air de mai bine de cinci ani, inclusiv în România, și se remarcă printr-o serie de moduri de funcționare care transformă interfața și ambianța interioară ale automobilului, dar şi prin posibilitatea de a instala aplicaţii on-line, precum jocuri sau funcţii de sunet.

În plus, noile modele MINI dispun în premieră de un ecran OLED rotund spectaculos, de mare rezoluție, furnizat de Samsung Displays.

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie.

trAIește poveștile uitate din București cu Galaxy AI și BMW

Această inițiativă marchează un nou pas în colaborarea dintre Samsung și BMW, subliniind rolul esențial al tehnologiei AI în redescoperirea lumii din jurul nostru. Prin tehnologia avansată Samsung și prin excelența ingineriei auto BMW, poveștile ascunse ale Bucureștiului sunt scoase la lumină și devin accesibile oricui este interesat sau curios să le descopere, oriunde s-ar afla, în cel mai rapid și simplu mod posibil.

La Samsung, folosim tehnologia pentru a aduce beneficii tangibile în viețile oamenilor. Cu ajutorul funcțiilor de AI ale telefoanelor Galaxy S24, putem descoperi și chiar retrăi noi înșine istoria locurilor din jurul nostru pentru prima dată, printr-un quest captivant prin București adus la viață de inteligența artificială. Astfel le demonstrăm oamenilor că experiența de utilizare a unui telefon mobil merge dincolo de ecranul acestuia și poate deschide noi posibilități – în acest caz, o întreagă aventură de explorare a orașului în care trăim, plină de adrenalină și momente deosebite. Campania ilustrează misiunea noastră la Samsung de a folosi tehnologia pentru a crea experiențe semnificative și valoroase pentru utilizatorii noștri”, declară Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics România & Bulgaria.

Pentru noi, parteneriatul cu Samsung este unul firesc, pentru că avem în comun o serie de tehnologii valoroase, aşa cum este display-ul OLED de înaltă rezoluţie folosit pe noile modele MINI. În acelaşi timp, avem în comun modul în care tehnologiile inteligente transformă interacţiunea utilizatorilor cu produsul. Acestea nu reprezintă un scop în sine, ci mai degrabă un facilitator cu valoare adăugată mare pentru «user experience». Altfel spus, pentru BMW Group soluţiile precum cele de inteligenţă artificială nu sunt implementate ca răspuns la un trend, ci pentru că pot îmbunătăţii semnficativ produsele noastre. Cred că acesta este un punct comun important pe care îl avem cu echipa Samsung. Cu experienţele de explorare urbană am creat un cadru inovativ pentru explorarea acestor noi tehnologii”, declară Alexandru Șeremet, Corporate Communication Manager la BMW România.

Prin acest parteneriat, Samsung România și BMW România încurajează românii de pretutindeni să pornească în (re)descoperirea și explorarea orașelor în care se află, cu ajutorul tehnologiei și a noilor funcții Galaxy AI. Aceste funcții sunt disponibile pentru testare chiar și pentru cei care nu utilizează flagship-uri Galaxy, fie că este vorba despre alte modele Android sau iOS, prin aplicația Try Galaxy, care poate fi descărcată gratuit din Play Store sau App Store deopotrivă.

Overtake The Ordinary

Reflectând asupra succesului campaniei „Overtake The Ordinary” de anul trecut, care a marcat începutul colaborării dintre Samsung și BMW, acest an aduce o continuare a acestei inițiative. Împreună, cele două branduri de top continuă să demonstreze cum tehnologia poate îmbogăți viața consumatorilor, oferind nu doar beneficii funcționale unice pe piață, ci și o experiență de utilizare la un nivel cu totul nou. Prin îmbinarea expertizei Samsung în tehnologie cu excelența BMW în ingineria auto, utilizatorii pot descoperi noi moduri de a interacționa cu lumea înconjurătoare.

Puteți urmări aventura Bucureștiului uitat pe contul de YouTube Samsung România, precum și pe conturile de social media ale ambasadorilor de brand implicați în campanie.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Despre BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie a BMW Group cuprinde peste 30 de facilităţi de producţie la nivel mondial; compania are o reţea globală de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2023, BMW Group a vândut, la nivel mondial, peste 2,55 milioane de automobile şi peste 209.000 de motociclete. În anul fiscal 2023, profitul brut a fost de 17,1 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 155,5 miliarde de euro. La 31 decembrie 2023, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 154.950 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Compania stabileşte traseul pentru viitor încă dintr-o fază incipientă şi în mod constant face ca dezvoltarea sustenabilă şi gestiunea eficientă a resurselor să fie o piesă centrală a direcţiei sale strategice, de la lanţul de aprovizionare, trecând prin producţie, până la finalul fazei de utilizare a tuturor produselor sale.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized36 de minute inainte

Samsung Electronics ocupă primul loc pe piața globală a monitoarelor OLED

Compania atinge o cotă de piață globală de 34,7% în segmentul monitoarelor OLED la doar un an de la lansarea...

Uncategorized2 ore inainte

Heineken® România și Uber le oferă suporterilor o experiență VIP la finala UEFA Champions League

Heineken® România și Uber lansează o colaborare dedicată fanilor înfocați ai fotbalului, prin care le oferă acestora o experiență VIP...

Eveniment16 ore inainte

Spionul rușilor și NEBUNIA MAFIOTILOR – Ziarul Incisiv de Prahova

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră,...

Eveniment2 zile inainte

”Protejarea celor care protejează!”/Manifestul european al EUROCOP – Ziarul Incisiv de Prahova

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră,...

Turism3 zile inainte

Complexul Turistic Simared Baia Mare: Destinația de vis pentru relaxare și aventură în Maramureș

Complexul Turistic Simared, situat în inima pitorească a Maramureșului, în orașul Baia Mare, își deschide porțile pentru toți cei care caută...

Eveniment3 zile inainte

WHITE TOWER (XXXV)/Scandal la WHITE TOWER/Pagubitii au inceput sa constientizeze protectia oferita acestei grupari de criminalitete economico-financiar organizata – Ziarul Incisiv de Prahova

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră,...

Uncategorized3 zile inainte

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană cu Galaxy AI

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor...

Uncategorized3 zile inainte

SOLE.ro devine retailer oficial în România pentru GESKE German Beauty Tech

București, România – 23 Mai 2024 – SOLE.ro, magazinul online de top dedicat îngrijirii personale și frumuseții, este încântat să...

Uncategorized4 zile inainte

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized4 zile inainte

TikTok își consolidează abordarea privind combaterea încercărilor de influențare

București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente...

Exclusiv4 zile inainte

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de...

Eveniment4 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Ingrijorarea si agitatia domnului Nanu, care a convocat o sedinta la OCPI Prahova (V) – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Exclusiv4 zile inainte

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23...

Uncategorized5 zile inainte

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Exclusiv5 zile inainte

Dezvoltatori din echipele de creație ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 și Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024

Conferința va avea loc în Aula Magna a Universității Politehnica din București pe 3 și 4 iunie București, 22 mai...

Uncategorized5 zile inainte

GOPET ROMÂNIA face investiții în sisteme noi de urmărire în timp real a expedițiilor, pe fondul conflictului din regiunea Mării Roșii

Pentru a avea stocuri de Black Friday sau de Crăciun, companiile trebuie să se asigure că au loc de transport...

Știrile Săptămânii