Connect with us

Uncategorized

XPG lansează sursa CYBERCORE II certificată ATX3.0 Platinum și PCIe 5.0 ready

Publicat

pe

CYBERCOREII PR 1920x1080

XPG, furnizor de sisteme, componente și periferice pentru gameri, profesioniștii Esports și pasionații de tehnologie, a anunțat astăzi lansarea globală a celei mai noi serii de surse de alimentare modulare certificate ATX3.0 Platinum, XPG CYBERCORE II.

Oferind două modele de 1000W și respectiv 1300W, noua gamă răspunde nevoilor entuziaștilor DIY avizi de energie, gamerilor axați pe performanță și stațiilor de lucru bazate pe ATX echipate cu procesoare video de ultimă generație. Ambele versiuni sunt conforme ATX3.0 cu un conector PCIe 5.0 12VHPWR (12+4 Pin), având în același timp o soluție termică proiectată în colaborare cu Nidec. Această serie oferă unele dintre cele mai reci și mai silențioase PSU-uri de performanță pregătite pentru următoarea generație, aflate în prezent pe piață.

Cu suport pentru ATX3.0 și PCIe 5.0

Sursele de alimentare XPG CYBERCORE ll Platinum îndeplinesc toate cerințele stricte ale Intel ATX3.0 și oferă o gestionare rapidă și convenabilă a cablurilor, fiind complet modulare și special concepute pentru plăci grafice de înaltă performanță și sisteme cu nevoi mari de consum de energie. Ca atare, modelele XPG includ un conector și un cablu de 12VHPWR (12+4 pini) chiar din cutie pentru aplicații PCIe 5.0, oferind fiabilitate și compatibilitate cu cele mai recente și chiar viitoare componente.

CYBERCOREII PR 1080x1080

Certificare Cybenetics ETA PLATINUM și LAMBDA A

Seria XPG CYBERCORE ll stabilește un nou punct de referință pentru sursele de alimentare cu dublă certificare. A primit certificări Platinum atât de la Cybenetics, cât și de la 80 PLUS, oferind o rată de eficiență de 92,91%, mai mare decât standardul de bază al certificării Platinum. Mai mult, certificarea Cybenetics Lambda A pentru acustică este o dovadă a ventilatorului premiat XPG VENTO PRO 120 PWM, proiectat în colaborare cu Nidec. Garantată pentru o durată de până la 60.000 de ore la 60°C, această soluție asigură o răcire extrem de eficientă, oferind în același timp unele dintre cele mai ridicate performanțe de reducere a zgomotului la nivelul ATX Platinum disponibile în prezent. Performanțele termice și acustice sunt și mai impresionante dacă le asociem cu lungimea compactă a unității, care măsoară doar 16 cm. Dimensiunea extrem de redusă permite constructorilor de PC-uri să maximizeze mai bine spațiul din interiorul oricărui șasiu ATX, ceea ce se traduce printr-o mai bună gestionare a cablurilor și mai mult spațiu pentru hardware suplimentar.

Calitate dincolo de așteptări                             

Seria XPG CYBERCORE ll se caracterizează printr-o măiestrie impecabilă și materiale de construcție de înaltă calitate, cum ar fi condensatorii 100% japonezi – o necesitate pentru sursele de alimentare din acest segment de produse. De asemenea, noile modele dispun de un circuit DC-to-DC care reduce zgomotul, un circuit integrat de gestionare a puterii (PMIC) pentru a controla nivelurile de tensiune și alte mecanisme de protecție, precum și un convertor de putere ridicată PFC intercalat.

În general, această serie dispune de o topologie unică, care asigură calitatea și stabilitatea la un nivel superior de eficiență.

Protecție cuprinzătoare și garanție de 10 ani

Sursa de alimentare XPG CYBERCORE II cu certificare Platinum oferă opt protecții complete de nivel industrial (OPP, UVP, OVP, SCP, OTP, OCP, NLO și SIP) și oferă o garanție de 10 ani, astfel încât utilizatorii pasionați, gamerii și profesioniștii să fie liniștiți mulți ani de acum încolo.

Pentru mai multe informații despre produs, vizitați XPG aici.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Citeste in continuare

Uncategorized

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Citeste in continuare

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Publicat

pe

De

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări

București, România – 12 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat astăzi că a fost desemnat pentru al cincisprezecelea an consecutiv cel mai mare producător de semnalistică de către firma de cercetare de piață Omdia, reconfirmându-și astfel poziția de lider în piața globală a semnalisticii digitale.

Conform datelor Omdia, în 2023, Samsung nu doar că a dominat piața globală a semnalisticii cu o cotă de piață de 33%, dar a și vândut peste 2 milioane de unități – un număr record pentru companie.

Poziționarea noastră pe primul loc pe piața globală a semnalisticii timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm față de inovație și capacitatea noastră de a răspunde cerințelor în schimbare ale pieței și ale clienților noștri. Vom continua să aducem valoare clienților noștri prin furnizarea de dispozitive specializate, soluții și servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreședinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung Electronics aduce în mod constant pe piață produse de semnalistică adaptate diverselor nevoi ale mediului de afaceri.

  • The Wall este primul ecran modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall le permite utilizatorilor să ajusteze dimensiunea, raportul și forma ecranului în funcție de preferințe și modalitatea de utilizare.
  • Smart Signage oferă o senzație excelentă de imersiune datorită profilului său ultra-subțire și designului uniform al ramelor.
  • Semnalistica pentru exterior este adaptată piețelor sportive, de referință și stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice. Ecranele din portofoliul de semnalistică pentru exterior sunt concepute pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții meteorologice.
  • Samsung Interactive Display este o tablă electronică optimizată pentru piața educațională, care pune instrumente educaționale la îndemâna profesorilor și studenților.

Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. Produsele precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru conveniența lor excepțională și pentru scenariile de utilizare unice, în timp ce The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Supremația Samsung în industria semnalisticii digitale se datorează angajamentului companiei față de inovație în produse și servicii. De exemplu, introducerea în luna ianuarie a primului display Micro LED transparent din lume a fost remarcată de experți din industrie ca fiind următoarea generație de ecrane comerciale, primind recunoașteri precum „Cel mai uimitor LED” și „Cel mai bun ecran transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.

Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) demonstrează în continuare angajamentul Samsung față de inovația în domeniul display-urilor. Această platformă nativă în cloud combină conținutul și operațiunile de semnalistică la distanță pe o singură platformă sigură, oferind servicii și soluții care depășesc sfera hardware-ului și asigurând o funcționare și gestionare fără cusur pentru utilizatori.

Privind în viitor, piața globală a semnalisticii este pregătită pentru o creștere rapidă, cu o creștere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieței de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creștere față de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment15 ore inainte

Consilierii de integritate din unitati nu sunt mai degraba un fel de „nulitati recompensate”? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Uncategorized20 de ore inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment22 de ore inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

AfaceriO zi inainte

Montarea Tablei Cutate: Profesionalism și Calitate Garantată cu Mathias Dachdecker

În ceea ce privește acoperișurile durabile și de încredere, montarea tablei cutate este o alegere populară datorită durabilității și aspectului...

AfaceriO zi inainte

Experiență și Profesionalism în Montarea Tablei Cutate cu Mathias Dachdecker

În căutarea unei soluții durabile și estetice pentru acoperișul casei dvs.? Mathias Dachdecker este alegerea ideală pentru montarea tablei cutate,...

Uncategorized2 zile inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Eveniment2 zile inainte

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Afaceri3 zile inainte

Servicii Profesionale de Acoperișuri în Wiena

DachdeckerService este partenerul ideal pentru soluții complete de acoperișuri în Austria. Cu o echipă experimentată și dedicată, ne specializăm în...

Exclusiv3 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Eveniment3 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Eveniment3 zile inainte

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție. – Ziarul Incisiv de Prahova

De aproape un an, scandalul WHITE TOWER tine prima pagină a ziarelor locale și naționale, dar autoritățile par a închide...

Eveniment4 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Eveniment4 zile inainte

WHITE TOWER (XXXI)/Modalitatea cum pseudo-ziarisul narcoman, santajist si spagar, Catalin Stavri, locotenenul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusiv5 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Eveniment5 zile inainte

De ce le este rușine unor șefi din Poliția Română să poarte uniforma? – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Eveniment6 zile inainte

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Știrile Săptămânii