Connect with us

Uncategorized

07Funerare Bacau te ajuta sa organizezi perfect pomenile

Publicat

pe

Apartinatorii stiu foarte bine ca prin tot ce fac trebuie sa mentina vie memoria decedatului, fiindca ar fi nedrept sa fie uitat definitiv.

Dupa ce moartea le-a luat fiinta draga, datoriile lor morale sunt urmatoarele:

-organizarea fara greseala a inmormantarii

-mesele de pomenire data in amintirea mortului. Este frumos ca toata familia, vecinii si toti cei care l-au cunoscut sa se adune si sa manance si sa bea in cinstea lui si sa evoce fapte si intamplari in care defunctul a fost implicat.

-intretinerea mormantului, ridicarea unei cruci de marmura si construirea unui cavou.

Nici cei mai puternici oameni nu ar putea sa faca totul singuri, fiindca inmormantarea implica multa munca si alergatura.

Agentia 07 Funerare Bacau  este pregatita oricand sa actioneze pentru apartinatori ca acestia sa aiba sufletul impacat ca s-au achitat de indatoririle morale sacre.

Intotdeauna exista un operator empatic si rabdator care raspunde la apeluri si consiliaza gratuit apartinatorul care se simte depasit de situatie. Agentia 07Funerare Bacau reprezinta un sprijin puternic deoarece:

-dispune de personal calificat si cu multa experienta bine coordonat, care in cateva ore finalizeaza pregatirea decedatului pentru priveghi si ceremonie. Sunt oameni care nu se tem sa manipuleze un trup lipsit de viata, sa-l spele, sa-l imbalsameze, sa il imbrace si sa il aseze in sicriu. La cererea familiei decedatul va fi coafat si machiat ca imaginea lui sa fie perfecta.

-are baza materiala necesara atat pentru pregatirea defunctului, cat si pentru transportul acestuia unde este nevoie si pentru pastrarea traditiilor. Firmele de pompe funebre de top au in stoc sicrie complet echipate, prosoape, batiste, doliu, dar si sali autorizate pentru pregatirea trupului neinsufletit si organizarea parastaselor.

-colaboreaza cu firme de catering Bacau   autorizate care livreaza mancare multa si buna ca participantii la inmormantare sa se ospateze in memoria mortului.

07Funerare Bacau garanteaza ca niciun participant la pomana nu va ajunge la spital, cum s-a intamplat la inmormantarile organizate de firme neautorizate, care au livrat mancare veche la pomana si au ajuns la spital toti cei care au mancat.

Agentia 07Funerare Bacau nu merge pe improvizatie, de aceea are un portofoliu care convinge pe oricine. Rezultatele ei se concretizeaza in mii de inmormantari organizate la superlativ si multi clienti multumiti.

-apartinatorii nu trebuie sa se teama de zilele toride de vara, fiindca agentie are masini funerare dotate cu frig, iar cand se impune acest lucru, inchiriaza capace frigorifice de sicriu.

Sunt motive de multumire ca si la noi serviciile funerare au evoluat, ca avem firme de talia celei prezentate mai sus si in acest mod inmormantarea si pomenile nu mai cad in sarcina apartinatorilor coplesiti de pierderea celui drag.

Cand nu mai este nimic de facut pentru salvarea celui drag, ne ramane sa ii organizam o inmormantare de cinste, o pomana onorabila, sa avem grija de mormantul sau si sa veghem ca amintirea sa nu i se stinga. Sunt multe lucruri greu de facut, dar sa nu uitam ca avem aliati de nadejde pe care ii gasim pe site-un dispeceratului 07Funerare.ro!

Ne stau la dispozitie in zile lucratoare si in zile libere, tarziu in noapte si in zori, fiindca lucreaza non-stop.

 

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Publicat

pe

De

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun final toate task-urile

București, România – 28 martie 2024 – Samsung Electronics lansează Galaxy Tab S6 Lite (2024), o tabletă versatilă concepută pentru a satisface atât nevoile profesionale ale consumatorilor, cât și pe cele de divertisment. Echipată cu celebrul S Pen de înaltă precizie, Galaxy Tab S6 Lite (2024) stimulează creativitatea, ideile și productivitatea pentru studenți, tineri profesioniști și familii.

La Samsung, înțelegem că viața se desfășoară într-un ritm alert, munca este tot mai dinamică, iar consumatorii au nevoie de un dispozitiv care să li se potrivească stilului lor de viață agitat de zi cu zi. Galaxy Tab S6 Lite (2024) și S Pen-ul său sunt partenerii ideali pentru a îmbina productivitatea cu divertismentul și creativitatea, permițând utilizatorilor să facă mai mult din activitățile pe care le iubesc, oriunde s-ar afla”, afirmă Junho Park, VP și Șef al Echipei de Planificare a Produselor din cadrul Galaxy Ecosystem, MX Business, din cadrul Samsung Electronics.

O nouă etapă în ceea ce înseamnă luarea de notițe

Galaxy Tab S6 Lite face mai ușor și mai plăcut ca niciodată să notezi ideile cu precizie. Vine împreună cu un S Pen ergonomic, proiectat pentru a asigura confortul, chiar și în timpul utilizării prelungite. Utilizatorii se pot bucura de realizarea de schițe în Samsung Notes sau de notarea rapidă a gândurilor, fără a fi necesar să deblocheze tableta. Și, fără nevoia unui încărcător separat, S Pen-ul este mereu gata să înregistreze orice sclipire de creativitate.

Pentru a maximiza productivitatea, Galaxy Tab S6 Lite este complet compatibil cu dispozitivele Galaxy, inclusiv cu Galaxy Buds FE, oferind o conectivitate fără probleme între multiple dispozitive. Utilizatorii își pot extinde creativitatea și pot realiza mai multe, în propriile lor condiții, în cadrul ecosistemului Galaxy.

Elegant, Portabil și Performant

Galaxy Tab S6 Lite (2024) impresionează cu un design rafinat, având un aspect metalic premium disponibil în trei culori: Oxford Gray, Chiffon Pink și Mint. Tableta este compactă și ușoară pentru o portabilitate sporită, având o greutate de doar 465g în versiunea Wi-Fi sau 467g în varianta LTE. În plus, ecranul de 10,4 inci al Galaxy Tab S6 Lite și marginile subțiri și simetrice de 9 mm oferă o experiență captivantă de vizualizare.

Pe lângă caracteristicile excelente de productivitate și divertisment, Galaxy Tab S6 Lite (2024) este echipată cu o baterie puternică care permite redarea video continuă timp de 14 ore. Astfel, Samsung le oferă utilizatorilor un dispozitiv de încredere pentru o experiență îndelungată de vizionare captivantă și libertate creativă. Datorită capacității tabletei de a gestiona cu ușurință mai multe aplicații, utilizatorii se vor putea bucura și de un multitasking mai eficient.

Disponibilitate

Galaxy Tab S6 Lite (2026) va fi disponibilă începând cu 28 martie.

Specificații de produs

Galaxy Tab S6 Lite (2024)
Display 10.4-inch, 2000 x 1200 (WUXGA+), TFT
*

Măsurată diagonal ca un dreptunghi complet, fără a lua în considerare colțurile rotunjite. Suprafața vizibilă reală este mai mică din cauza colțurilor rotunjite și orificiului camerei.

Sistem de operare Android 14.0
Dimensiuni 154.3 x 244.5 x 7.0mm
Greutate 465g (Wi-Fi) | 467g (LTE)
Camera Rear 8MP
Front 5MP
Memorie & Stocare* 4GB+64GB

4GB+128GB

microSD up to 1TB**

* Disponibilitatea de stocare poate diferi în funcție de piață, model, culoare sau operator. Spațiul real disponibil pentru stocare poate varia în funcție de software-ul preinstalat și de piață, model, dimensiunea și formatul fișierului.

** Cardul MicroSD se vinde separat.

AP Quad core 2.4GHz + Quad core 2.0GHz
Baterie* 7,040mAh (typical)
*

*Valoarea tipică a bateriei a fost testată în condiții de laborator terță parte. Valoarea tipică este valoarea medie estimată, luând în considerare deviația capacității bateriei între probele testate conform standardului IEC 61960. Capacitatea nominală (minimă) este de 6,840mAh.

Conectivitate LTE*, Wi-Fi, Bluetooth® v 5.3
* Disponibilitatea modelului LTE variază în funcție de piață sau operator.
Culoare Oxford Gray, Chiffon Pink or Mint
Sunet Dual Speakers sound by AKG, Dolby Atmos®

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Citeste in continuare

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment8 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized9 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Eveniment18 ore inainte

Dosarul „Tetra” fabricat de procurorul, pe atunci, Negulescu Mircea, zis „Portocală, zis „Zdreanță” și autointitulat „distrugătorul de destine” – Ziarul Incisiv de Prahova

Unul dintre oamenii luați la țintă de gruparea din jurul fostului procuror Portocală a fost Cezar Stoichiciu, fost sef al...

UncategorizedO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Eveniment2 zile inainte

 INTOARCEREA “RABINULUI” – Ziarul Incisiv de Prahova

                                         ...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Eveniment3 zile inainte

copii care și-au băgat mamele octagenare în pușcărie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Statutul polițistului prin Legea 360/2002 și statutul cadrelor militare prevăzut în Legea 80/1995 fixează interdicții clare privind implicarea acestora în...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Eveniment4 zile inainte

Este dezonorant pentru un șef de poliție să se păteze în jocurile murdare ale politicienilor – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Eveniment5 zile inainte

Amânarea acțiunii de protest anunțate în 25 martie 2024, de Ziua Poliției Române – pentru data de 9 mai 2024, de Ziua Europei – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Eveniment6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

experti contabili in Bucuresti experti contabili in Bucuresti
Afaceri6 zile inainte

5 sfaturi importante pentru o contabilitate corectă a firmei tale

Contabilitatea poate fi o sarcină complexă și consumatoare de timp pentru antreprenori, mai ales în contextul legislației fiscale în continuă...

Eveniment6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Știrile Săptămânii